«Το ταξίδι του κ. Καραμανλή στη Θεσσαλονίκη είναι για να στρώσει το χαλί αύριο στον Πρωθυπουργό και μεθαύριο στα ιδιωτικά συμφέροντα!», επισημαίνει η βουλεύτρια του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Αυγέρη
«Αν πιστέψουμε τον Υπουργό Υποδομών, η διαγωνιστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί μετά από διάστημα τουλάχιστον δυόμισι ετών. Φαίνεται πως η ανατροπή του χρονοδιαγράμματος και οι μεγάλες καθυστερήσεις που προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις με τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, δίνουν τον απαραίτητο χρόνο στην κυβέρνηση προκειμένου να διευθετήσει αυτό που πραγματικά την ενδιαφέρει: την ιδιωτικοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης», επισημαίνει.
Η δήλωση της βουλεύτριας του ΣΥΡΙΖΑ Δ. Αυγέρη:
Την ώρα που οι πολίτες της Θεσσαλονίκης προσπαθούν να ξανασταθούν όρθιοι, η κυβέρνηση της ΝΔ τούς επιφυλάσσει άλλη μια δυσάρεστη έκπληξη, ανοίγοντας διάπλατα την πόρτα για την ιδιωτικοποίηση του Μετρό της Θεσσαλονίκης.
Οι σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή, δεν αφήνουν περιθώριο παρερμηνειών για τις προθέσεις της κυβέρνησης. Η προαναγγελία διαγωνιστικής διαδικασίας για τον φορέα υλοποίησης του έργου στρώνει το έδαφος για την είσοδο ιδιωτικών συμφερόντων στο Μετρό, όταν κι εφόσον αυτό λειτουργήσει.
Αν πιστέψουμε τον Υπουργό Υποδομών, η διαγωνιστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί μετά από διάστημα τουλάχιστον δυόμισι ετών. Φαίνεται πως η ανατροπή του χρονοδιαγράμματος και οι μεγάλες καθυστερήσεις που προκαλούν οι κυβερνητικές μεθοδεύσεις με τα αρχαία στον σταθμό Βενιζέλου, δίνουν τον απαραίτητο χρόνο στην κυβέρνηση προκειμένου να διευθετήσει αυτό που πραγματικά την ενδιαφέρει: την ιδιωτικοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου στην ιστορία της Θεσσαλονίκης.
Κι ενώ το Μετρό επιστρέφει στις εποχές της περιβόητης τρύπας, ο πολύπαθος ΟΑΣΘ επανέρχεται στις εποχές της μαύρης τρύπας! Χωρίς Μετρό σε λειτουργία τα επόμενα χρόνια, η κυβέρνηση υπόσχεται τα πάντα για τον ΟΑΣΘ και τίποτα. Οι δημόσιες συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης δεν μπορούν να αναβαθμιστούν με αποσπασματικές παρεμβάσεις αμφίβολης αποτελεσματικότητας, χωρίς ένα συνεκτικό, ολοκληρωμένο σχέδιο με διαφάνεια, δημόσιο έλεγχο και λογοδοσία.
Πηγή: avgi.gr