Η Εφημερίδα των Συντακτών

[ad_1]

Το Σαββατοκύριακο κυκλοφόρησε μία fake φωτογραφία της Ραλλίας Χρηστίδου από τη Βουλή που τη δείχνει να μιλάει από το βήμα παρουσιάζοντάς την με βαθύ ντεκολτέ.

Η φωτογραφία ήταν προϊόν εμφανούς φωτομοντάζ αλλά εντάξει, πολλοί μπορεί να την πατήσουν. Οπως, προφανώς, ο δημοσιογράφος Κλεάνθης Λοΐζος. Η Ραλλία (τραγουδίστρια και βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ) του έστειλε ένα εξώδικο με αποτέλεσμα ο δημοσιογράφος να κατεβάσει την ανάρτηση ζητώντας συγγνώμη και ισχυριζόμενος ότι δεν γνώριζε ότι πρόκειται για φωτομοντάζ.

«Είναι άκρως χυδαία, ρατσιστική, φασιστική και ανήθικη συμπεριφορά το να διαδίδεις ψευδείς φωτογραφίες μιας γυναίκας που δεν την γνωρίζεις και δεν έχεις ΙΔΕΑ για την προσωπική της διαδρομή μόνο και μόνο επειδή υπηρετεί άλλον πολιτικό χώρο από σένα», έγραψε η Ραλλία.

Και κάπου εδώ μπαίνει στο παιχνίδι και ο Γρηγόρης Ψαριανός. Ανέβασε και αυτός με τη σειρά του, ξημερώματα Κυριακής, την ίδια fake φωτογραφία γράφοντας, με ένα χυδαίο και σεξιστικό στυλ, «Παραλλία». Δεν μας εκπλήσσει.

Αυτό που πραγματικά μας εκπλήσσει όμως είναι η αντίδρασή του μετά. Η Ραλλία έσπευσε να του επισημάνει το fake της φωτογραφίας και του ζήτησε να την κατεβάσει: «Καλώ τον κ. Ψαριανό όπως εντός της σήμερον α) διαγράψει την εν λόγω ανάρτηση και β) μου ζητήσει συγγνώμη για την ψευδή, σεξιστική και ανοίκεια επίθεσή του προς το πρόσωπό μου. Τον ενημερώνω ότι αν δεν το πράξει, αύριο (Δευτέρα 13.07.2020) θα ασκήσω τις δέουσες νομικές ενέργειες εναντίον του».

Τι έκανε λοιπόν ο Ψαριανός; Εγραψε το παρακάτω tweet συνεχίζοντας στο δρόμο της αθλιότητας. «Παραλλία, σκέτη» και «Να δίνετε πραγματικές φωτογραφίες με κανονικά άτομα, άλλη φορά…».

Λάθη κάνουμε όλοι μας ακόμα και αν τα συνοδεύουμε, κάποιοι από εμάς, με χυδαία και σεξιστικά σχόλια. Οταν όμως δεν έχουμε τη «μαγκιά» να τα αναγνωρίσουμε, είμαστε ρόμπες κανονικότατα. 

[ad_2]

Πηγή : EFSYN