Η Ν.Δ., αφού «πάγωσε» έργα μεγάλων υποδομών (Ε65, ΒΟΑΚ, Πατρών-Πύργου, αεροδρόμιο Καστελίου, μετρό Θεσσαλονίκης, εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης, σιδηροδρομικά έργα και γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας), τα οποία υλοποιούνταν ή είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, προχωρά με μόνο γνώμονα την επικοινωνία σημειώνει ο Νίκος Παππάς
Δήλωση του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών της Κ.Ο. του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία και βουλευτή Νότιου Τομέα Β’ Αθηνών, Νίκου Παππά, για την υπογραφή Καραμανλή για την εκκίνηση της α’ φάσης του διαγωνισμού της Ανατολικής Περιφερειακής Θεσσαλονίκης (Flyover)
«Μητσοτάκης-Καραμανλής “πάγωσαν” την ολοκλήρωση των μεγάλων υποδομών και προχωρούν σε πρόχειρα και αποσπασματικά έργα»
Η Ν.Δ. κινείται στον δρόμο των αποσπασματικών έργων και της προχειρότητας.
Η επιμονή Μητσοτάκη-Καραμανλή στην εκκίνηση του διαγωνισμού για την Ανατολική Περιφερειακή της Θεσσαλονίκης (Flyover), το αποδεικνύει.
Πρόκειται για ένα έργο το οποίο:
-Εξαγγέλθηκε «τσάτρα-πάτρα» από τον κ. Μητσοτάκη στη ΔΕΘ του 2019.
-Δεν περιλαμβάνεται στο Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Μεταφορών (ΕΣΣΜ), που συγκροτήθηκε επί ΣΥΡΙΖΑ.
-Η Άδεια Έγκρισης των Περιβαλλοντικών του Όρων (ΑΕΠΟ) έχει απορριφθεί από το ΣτΕ διότι περιλαμβάνει επέμβαση σε αναδασωτέα περιοχή.
Η Ν.Δ., αφού «πάγωσε» έργα μεγάλων υποδομών (Ε65, ΒΟΑΚ, Πατρών-Πύργου, αεροδρόμιο Καστελίου, μετρό Θεσσαλονίκης, εμπορευματικό κέντρο Θεσσαλονίκης, σιδηροδρομικά έργα και γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας), τα οποία υλοποιούνταν ή είχαν δρομολογηθεί από την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, προχώρα με μόνο γνώμονα την επικοινωνία.
Η αλλοπρόσαλλη τακτική της και η καθυστέρηση των μεγάλων έργων στερούν, σύμφωνα και με το προεκλογικό της πρόγραμμα, πρόσθετη ετήσια αύξηση του ΑΕΠ κατά 1,4% και 43 χιλιάδες νέες θέσεις εργασίας.
Η πολιτική Μητσοτάκη στοιχίζει στην οικονομία και την κοινωνία.