Η βαρύτητα του περιστατικού με το σχόλιο περί βιασμού, προκάλεσε σημαντικές απώλειες εσόδων και μαζική αποχώρηση διαφημιζομένων από το ριάλιτι του ΣΚΑΪ, σύμφωνα με τη Reallife.

Πηγές από το κανάλι κάνουν λόγο για “οικονομική καταστροφή”, καθώς τα διαφημιστικά διαλείμματα του “Μεγάλου Αδελφού” μειώθηκαν κατακόρυφα, περιορίζοντας σημαντικά τα έσοδα, οι συμφωνίες για τοποθετήσεις προϊόντων στο πρόγραμμα με τρεις μεγάλες εταιρείες ανεστάλησαν, ενώ και από τους τίτλους τέλους του προγράμματος αποχώρησαν συνολικά 21 επιχειρήσεις που έκαναν χορηγίες στο “Big Brother”. Ενδεικτικό είναι ότι την περασμένη Τετάρτη, σε επεισόδιο δύο ωρών έγιναν μόνο δύο διαφημιστικά διαλείμματα, συνολικής διάρκειας μόλις 9 λεπτών, στα οποία, μάλιστα, δύο-τρία σποτ δεν ήταν διαφημίσεις αλλά τρέιλερ εκπομπών του σταθμού. Η απώλεια των εσόδων υπολογίζεται ότι μπορεί να αγγίζει τα 250.000 ευρώ την εβδομάδα.

Την ίδια στιγμή, το σενάριο της διακοπής του “Big Brother”, που εξετάστηκε έστω στιγμιαία από την πλευρά του σταθμού, απορρίφθηκε για οικονομικούς λόγους, καθώς, από τα συνολικά 4 εκατομμύρια που κοστίζει το πρόγραμμα, σχεδόν τα 3 εκατομμύρια έχουν ήδη ξοδευτεί και καθιστούν οικονομικά “αυτοκτονική” για τον ΣΚΑΪ την πρόωρη λήξη του “Μεγάλου Αδελφού” χωρίς δυνατότητα απόσβεσης. Πηγές από τον ΣΚΑΪ κάνουν λόγο για “πόλεμο” με επίκεντρο τα εμπορικά έσοδα και καταγγέλλουν συντονισμένη επίθεση από αντίπαλους σταθμούς και πιέσεις σε μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες για να αποσύρουν τα διαφημιστικά τους πακέτα από τον σταθμό του Φαλήρου.

Πηγή: Libre