Kostas mparkas voyli

Τους χειρισμούς της κυβέρνησης για τους όρους ανοίγματος των σχολείων, οι οποίοι είχαν ως αποτέλεσμα να μεγαλώνει κάθε μέρα και να είναι πλέον εκατοντάδες τα κλειστά τμήματα και σχολικές μονάδες, λόγω κρουσμάτων κορωνοϊού, είχε την ευκαιρία να συζητήσει με εκπροσώπους της Εκπαιδευτικής Κοινότητας του Νομού Πρέβεζας, ο Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ- Προοδευτική Συμμαχία, Κώστας Μπάρκας.

Η συνάντηση έγινε εν όψει της συζήτησης της Επίκαιρης Ερώτησης, που κατέθεσε ο κ. Μπάρκας προς την Υπουργό Παιδείας, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν εκπρόσωποι της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Μαθητών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμου Πρέβεζας, εκπρόσωποι της ΕΛΜΕ Νομού Πρέβεζας και εκπρόσωποι των παρατάξεων «Δημοκρατική Συνεργασία» και «Αυτόνομο Δίκτυο» του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Πρέβεζας.

Όπως προκύπτει από το κλείσιμο του πρώτου Μήνα του νέου Σχολικού Έτους, τα προβλήματα στις σχολικές μονάδες μεγεθύνονται, λόγω συγκεκριμένων κυβερνητικών αποφάσεων και παραλείψεων. Πέρα βέβαια από το πρόβλημα με τις σχολικές μονάδες στο Καναλάκι, που ήταν γνωστό εδώ και έξι μήνες και ακόμα να υπάρξει μια ομαλή εκπαιδευτική διαδικασία.

Από τη συζήτηση προέκυψε μια σειρά παλινωδιών και κακών κυβερνητικών χειρισμών. Για παράδειγμα, ενώ με το άνοιγμα των σχολείων τον Μάιο γινόταν λόγος για δέκα πέντε (15) μαθητές ανά αίθουσα, τώρα μπορεί να φτάσουν και τους είκοσι επτά (27) μαθητές σε αίθουσες των τριάντα πέντε τετραγωνικών μέτρων.

Επίσης, εξακολουθούν να παρατηρούνται σημαντικά κενά σε εκπαιδευτικούς, παρότι ολοκληρώνεται και η Β’ φάση τοποθέτησης αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Γίνεται ακόμη φανερό, ότι είναι κυβερνητική επιλογή ο μαρασμός των σχολείων της ειδικής εκπαίδευσης, καθώς και σε αυτό τον τόσο ευαίσθητο και αναγκαίο θεσμό παρατηρούνται σοβαρά κενά σε εκπαιδευτικούς.

Επιπλέον, στη συνάντηση επισημάνθηκε η έλλειψη καθαριστριών, τόσο απαραίτητων για τη λειτουργία μιας σχολικής μονάδας αυτή την περίοδο. Ακόμη έγινε αναφορά στις κυβερνητικές παλινωδίες, όπως αυτές αναδεικνύονται από τις Εγκυκλίους που αποστέλλονται από το Υπουργείο και την επομένη εκδίδονται νέες Εγκύκλιοι που αναιρούν τις πρώτες.

Ο κ. Μπάρκας, αφού ευχαρίστησε για την αποδοχή της πρόσκλησης, σημείωσε ότι τα συμπεράσματα από τη συζήτηση θα αποτελέσουν το κρίσιμο υλικό για τη διατύπωση των επιχειρημάτων του, κατά τη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης με την Υπουργό Παιδείας, για τα προβλήματα της Εκπαίδευσης στον Νομό Πρέβεζας.