Ασφαλώς και ο απολογισμός της φετινής χρονιάς, σε κάθε τομέα, γίνεται με διαφορετικούς όρους, από ότι συνήθως, πόσο μάλλον για τον Κινηματογράφο, ο οποίος επλήγει καθολικά από την πανδημία. Η πτώση των εισιτηρίων έφτασε σχεδόν το 70% ενώ εδώ και δέκα μήνες οι κινηματογραφικές αίθουσες είναι κλειστές ή λειτουργούν κάτω από αυστηρά μέτρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του εγχώριου Box Office, πρώτο σε εισπράξεις ήρθε το φιλμ «1917» του Σαμ Μέντες, με 258,770 εισιτήρια, το οποίο όμως προβλήθηκε πριν την έναρξη των περιοριστικών μέτρων.
Στη δεύτερη θέση βρέθηκε «Χαλβάη 5-0» με τον Μάρκο Σεφερλή, που πρόλαβε κι αυτή την καραντίνα, κάνοντας 220.820 εισιτήρια.
Στην τρίτη θέση ακόμη μία ελληνική ταινία, που βγήκε την Πρωτοχρονιά του 2020, η ρομαντική κομεντί, «Για Πάντα», με τον Γιάννη Τσιμιτσέλη και την Κατερίνα Γερονικολού με 142.220 εισιτήρια.
Τέταρτο, το «Tenet» του Κρίστοφερ Νόλαν που έκανε πρεμιέρα, μετά από αναβολές, μέσα στο καλοκαίρι και κατάφερε να προσελκύσει πάνω από 108.000 θεατές.
Πέμπτη, η εύθυμη περιπέτεια «Jumanji: Η Επόμενη Πίστα», με τους Ντουέιν Τζόνσον και Τζακ Μπλακ η οποία προβλήθηκε τα προηγούμενα Χριστούγεννα κόβοντας 93.210 εισιτήρια.
Έκτο ήρθε το δράμα εποχής «Μικρές Κυρίες», με 74.320 εισιτήρια μια μεταφορά του διάσημου ομώνυμου βιβλίου της Λουίζα Μέι Άλκοτ στη μεγάλη οθόνη, από την Γκρέτα Γκέργουικ
Έβδομη, η νεανική-παιδική περιπέτεια «Ντούλιτλ», που προβλήθηκε μετά τα περσινά Θεοφάνια, με 71.150 εισιτήρια.
Όγδοη ήταν η γκανγκστερική περιπέτεια του Γκάι Ρίτσι, «The Gentlemen», με πρωταγωνιστή τον Μάθιου ΜακΚόναχι η οποία έκοψε 62.000 εισιτήρια, προλαβαίνοντας “στο τσακ” το κλείσιμο των σινεμά.
Ένατο το αργεντίνικο «Το Κόλπο του Αιώνα», σε σκηνοθεσία Αριέλ Γκουίνογκραντ, το οποίο αποτέλεσε την έκπληξη της χρονιάς, κόβοντας 52.000 εισιτήρια, χωρίς διαφήμιση και μέσα στην πανδημία.
Δέκατο, το παιδικό «Οι Ευχούληδες 2: Παγκόσμια Περιοδεία», με 46.380 εισιτήρια.
Απ’ εκεί και πέρα, μέχρι την εικοστή θέση, ξεχωρίζουν οι ταινίες: «Κατηγορώ» (40.450) του Ρομάν Πολάνσκι, το «Μουλάν» (38.179), το «Τζότζο» (35.500), «Η Μπαλάντα της Τρύπιας Καρδιάς» (35.480), η μεγαλύτερη επιτυχία του ελληνικού σινεμά, καθώς έκανε πρεμιέρα σε μια αίθουσα λίγες ημέρες πριν το πρώτο κλείσιμο των κινηματογράφων, με μεταμεσονύχτιες προβολές στις οποίες υπήρχαν και όρθιοι!