θέατρο

Σοκ προκαλεί καταγγελία ηθοποιού εναντίον πασίγνωστου σκηνοθέτη.

Με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες περιγράφει το πως στην ηλικία των 19 ετών υποχρεώθηκε παρουσία ενός άλλου αγοριού να συνευρεθεί ερωτικά και με τους δύο με διάφορους τρόπους που περιγράφει στην καταγγελία του. Ο νεαρός δεν κατάφερε ποτέ να συνέλθει, ενώ μετά από χρόνια βρέθηκαν ξανά πρόσωπο με πρόσωπο.

«Είχε εμμονή με το σ…ε… και με ρωτούσε ξανά και ξανά αν είμαι αρκετά ανοιχτόμυαλος για να γίνω ηθοποιός, πόσο ανοιχτόμυαλος είμαι κι αν έχω ταμπού. Είχα αρχίσει κι αισθανόμουν φοβερά άσχημα».

Ο 19χρόνος Νίκος ήρθε από την επαρχία με ένα μεγάλο όνειρο, να σπουδάσει ηθοποιός…Το όνειρο του έγινε κομμάτια, ένα βράδυ του Σεπτεμβρίου του 2005, στο διαμέρισμα γνωστού διακεκριμένου σκηνοθέτη, με όνομα βαρύ σαν…ιστορία.

«Μου ζήτησε αυταρχικά να κάνω σ. έ. στο νεαρό που καθόταν δίπλα μου. Το έκανα κι ένιωθα, κοιτάζοντας το παιδί, ότι κι αυτός δεν αισθανόταν άνετα, είχε μία εξίσου τεράστια αμηχανία με μένα. Το παιδί αυτό ήταν ευγενικό μαζί μου, ενώ ο άλλος, ο σκηνοθέτης, ήταν “αυτοκρατορικός”, σαδιστικά αυταρχικός. Μετά μου ζήτησε να κάνω και στον ίδιο.»

Οι περιγραφές του τότε 19χρόνου νεαρού για όσα συνέβησαν στο διαμέρισμα του σκηνοθέτη, υπό τις προστακτικές οδηγίες του και παρουσία ενός ακόμα αγοριού ηλικίας, 22 με 25 ετών τότε, ο οποίος στη συνέχεια διακρίθηκε στο χώρο του θεάτρου, σοκαριστικές.

«Όταν λοιπόν ο σκηνοθέτης πήγε στο υπνοδωμάτιο, μας φώναξε και τους δύο. Θυμάμαι ότι σηκώθηκα από τον καναπέ κι έτρεμα, δεν μπορούσα να σταθώ στα πόδια μου, να φτάσω στο δωμάτιο. Κι εκεί το σκηνικό πήρε άλλη τροπή…»

Όσο περνούσε η ώρα ο τρόμος του τότε 19χρόνου αγοριού μεγάλωνε όπως και οι απαιτήσεις του σκηνοθέτη.

«Ένα παιδί 19 ετών που του συμβαίνει αυτό στην πρώτη του επαφή με τον κόσμο των ονείρων του, με κάποιον κοινωνικά διακεκριμένο και γνωστό σκηνοθέτη, νομίζει ότι έτσι θα είναι η οντισιόν και η πορεία για την καλλιτεχνική του καριέρα».

Ο Νίκος μετά από αυτήν την τραγική εμπειρία σεξουαλικής κακοποίησης, παρότι σπούδασε υποκριτική, αποφάσισε να μην ασχοληθεί ξανά με το χώρο του Θεάτρου. Η μόνη του επαφή με το σκηνοθέτη έγινε χρόνια μετά, σε ένα καφέ που δούλευε. Ο σκηνοθέτης ήταν φιλικός, σαν να μην είχε συμβεί τίποτα.