Δέκα περίπου ημέρες μετά το γενικό μπλακ άουτ που καταγράφηκε στο διαδίκτυο, σημαντικές διακοπές λειτουργίας παρουσίασαν ιστοσελίδες μεγάλων αεροπορικών εταιρειών (American Airlines, Southwest Airlines, United Airlines, Delta Air Lines, Virgin Australia) και τραπεζών, κυρίως στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία.
Όπως σημείωσε η αεροπορική εταιρεία Virgin Australia, αντιμετώπισε διακοπή λειτουργίας εξαιτίας βλάβης στο παγκόσμιο δίκτυο παράδοσης περιεχομένου της Akamai Technologies (AKAM). Αναφορές για αντίστοιχα περιστατικά έγιναν και από άτομα στην Αυστραλία που προσπαθούσαν να κάνουν τραπεζικές συναλλαγές, κράτηση πτήσεων ή να αποκτήσουν πρόσβαση σε ταχυδρομικές υπηρεσίες.
Τι αναφέρει η εταιρεία
Όπως αναφέρει το πρακτορείο Reuters, η Virgin Australia δήλωσε ότι οι πτήσεις της πραγματοποιήθηκαν σε μεγάλο βαθμό όπως είχαν προγραμματιστεί μετά την αποκατάσταση της βλάβης, που της επέτρεψε ξανά την πρόσβαση στην ιστοσελίδα της και στο κέντρο επικοινωνίας πελατών.
«Συνεργαζόμαστε μαζί τους για να διασφαλίσουμε ότι λαμβάνονται τα απαραίτητα μέτρα για να αποφευχθεί η επανεμφάνιση αυτών των διακοπών λειτουργίας». Πολλές από τις ιστοσελίδες επανήλθαν σε λειτουργία ύστερα από περίπου μία ώρα, αλλά οι εταιρείες που επηρεάστηκαν από τη βλάβη τόνισαν ότι εργάστηκαν με υπερωρίες για να αποτρέψουν περαιτέρω προβλήματα.
Σημειώνεται ότι τα περιστατικά με τις διακοπές λειτουργίας των ιστοσελίδων των εταιρειών ήρθαν λίγες ημέρες μετά τη βλάβη που υπέστησαν ορισμένοι από τους πιο δημοφιλείς ιστοτόπους του κόσμου, λόγω προβλήματος με το λογισμικό της εταιρείας παροχής υπηρεσιών Διαδικτύου Fastly που προκλήθηκε όταν ένας πελάτης της άλλαξε τις ρυθμίσεις του.