liakoyli

 

 

«Η κ. Κεραμέως θεωρεί πως κάνει ‘’υψηλή πολιτική’’ με το νομοσχέδιό της περί ‘’αναβάθμισης του σχολείου’’, εμείς ωστόσο θεωρούμε ξεκάθαρα πως κάνει ‘’πειραματική…κομμωτική’’ στου ‘’κασίδη το κεφάλι’’, που εν προκειμένω όμως …‘’κασίδης’’ είναι η νέα γενιά μας, τα παιδιά μας, οι επόμενοι από εμάς», τόνισε η βουλευτής του Κινήματος Αλλαγής ν. Λάρισας Ευαγγελία Λιακούλη, κατά την τοποθέτησή της στο σχετικό νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων, συμπληρώνοντας πως το κυβερνητικό νομοσχέδιο, ούτε μεγαλόπνοο – όπως θέλει να παρουσιαστεί είναι – ούτε μεταρρυθμιστικό, πέρα από λίγες ρυθμίσεις, όπως για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, που κι αυτές «έργο ΠΑΣΟΚ» είναι.

Αποτέλεσμα των πολιτικών της κ. Κεραμέως, όμως, εδώ και δύο χρόνια είναι να συσσωρεύονται στη νέα γενιά συναισθήματα «οργής και θυμηδίας», οι ανοιχτές επιστολές των οποίων προς το Υπουργείο, καθημερινά, βλέπουν το φως της δημοσιότητας: «αφήνοντας το συναίσθημά τους να μιλήσει, αφού γράφει όλα όσα τους στεναχωρούν».

Από την πλευρά της ηγεσίας του Υπουργείου, ωστόσο, η στάση συνοψίζεται στο «άλλα λόγια να αγαπιόμαστε», υπογράμμισε η Λαρισαία βουλευτής, «όπως π.χ. συνέβη όταν η κ. Κεραμέως απάντησε στα παιδιά, ότι δεν φταίει η ίδια για την βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, αλλά τα Πανεπιστήμια (!) κι ότι αυτά τα παιδιά ούτως ή άλλως δεν θα εισάγονταν στις σχολές προτίμησής τους (!), για να διαψευστεί εμφατικά από την ίδια την πραγματικότητα, αφού μεταξύ των ‘’αποτυχόντων’’ υπάρχουν και πολλοί υποψήφιοι,  με πραγματικά υψηλούς βαθμούς Πανελληνίων».

«Αλλά αλήθεια;» αναρωτήθηκε η βουλευτής, «είχαν οι μαθητές άδικο, όταν έκαναν ‘’καζούρα’’ για τις ‘’μάσκες – τεντόπανα’’ στις αρχές της πανδημίας, που κόστισαν διπλά στους Έλληνες φορολογούμενους; Έχουν οι μαθητές άδικο για την επαναφορά της διαγωγής στα απολυτήρια, για τη μείωση διδακτικών ωρών σε συγκεκριμένα μαθήματα, όπως η φυσική αγωγή και οι νομικές και πολιτικές επιστήμες, για τα ‘’σχολεία ακορντεόν’’ που ανοιγοκλείνουν στην πανδημία, δίχως καμία λογική και κανένα συγκροτημένο σχέδιο; Έχουν άδικο όταν παραπονούνται για την εξίσωση των διπλωμάτων των Κολλεγίων με τα Πανεπιστήμια και τα Πολυτεχνεία και την υποβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης; Έχουν άδικο οι εκπαιδευτικοί για την αυταρχική και αντιδημοκρατική αντιμετώπισή τους, μια κατάσταση που οδήγησε στην πρωτοφανή κατάσταση να λειτουργούν τα υπηρεσιακά συμβούλια, χωρίς την παρουσία εκλεγμένων εκπροσώπων τους; Ή έχουν άδικο οι εκπαιδευτικοί των ιδιωτικών σχολείων για την ‘’κατακρεούργηση’’ των εργασιακών δικαιωμάτων τους;».

Κλείνοντας η Ευαγγελία Λιακούλη, ζήτησε ‘’καθαρές’’ κουβέντες και άμεσες πράξεις από την αρμόδια Υπουργό, για τρία σημαντικά ζητήματα: «Το πρώτο σε σχέση με την αποκατάσταση της αδικίας των εκπαιδευτικών που παρόλο που πέτυχαν στον τελευταίο γραπτό διαγωνισμό για την δημόσια εκπαίδευση (ΑΣΕΠ 2008) κι έχουν υψηλότερες βαθμολογίες από τους συναδέλφους τους που έχουν διοριστεί, οι ίδιοι έχουν δεν διορίστηκαν. Δεύτερον, για το ζήτημα των 250 αδιόριστων πολύτεκνων εκπαιδευτικών της κλειστής λίστας του 2010. Και τέλος για τους σεισμόπληκτους μαθητές του ν. Λάρισας, που βάσει σχετικού νόμου, θα έπρεπε να εισαχθούν με ποσόστωση στα Ελληνικά Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα φέτος, αλλά ακόμη εκκρεμεί η σχετική Υπουργική Απόφαση, με ευθύνη της κ. Κεραμέως. Εκ μέρους των παιδιών αυτών, των οικογενειών τους, αλλά και των αγωνιών τους που κορυφώνονται, σας ζητώ σήμερα, να δώσετε μια καθαρή απάντηση και μια σαφή ημερομηνία!» κατέληξε χαρακτηριστικά η Λαρισαία βουλευτής.