Ε.Ε.: Οι ταξιδιωτικοί κανόνες προκαλούν σύγχυση

Η Επιτροπή δημοσιεύει σήμερα τις εκθέσεις των Facebook, Twitter, TikTok, Microsoft και Google σχετικά με τα μέτρα που έλαβαν τον Ιούνιο για την καταπολέμηση της παραπληροφόρησης σχετικά με τον κορονοϊό.
Οι σημερινοί υπογράφοντες και η Επιτροπή καλούν επίσης και άλλες εταιρείες να προσχωρήσουν στον κώδικα δεοντολογίας για την παραπληροφόρηση, καθώς θα συμβάλει στη διεύρυνση του αντίκτυπού του και θα τον καταστήσει πιο αποτελεσματικό.
Η Αντιπρόεδρος κ. Βιέρα Γιούροβα, αρμόδια για τις αξίες και τη διαφάνεια, δήλωσε: «Το πρόγραμμα παρακολούθησης της παραπληροφόρησης για τον κορονοϊό μας βοηθά να αποκτήσουμε μια εικόνα των σημαντικών μέτρων που εφαρμόζουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες. Καθώς οι νέες μεταλλάξεις του ιού εξαπλώνονται και οι εμβολιασμοί συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς, είναι ζωτικής σημασίας να τηρηθούν οι δεσμεύσεις. Προσβλέπουμε στην ενίσχυση του κώδικα δεοντολογίας.»
Ο κ. Τιερί Μπρετόν, Επίτροπος Εσωτερικής Αγοράς, πρόσθεσε: «Η ΕΕ τήρησε την υπόσχεσή της να χορηγήσει επαρκείς δόσεις για τον ασφαλή εμβολιασμό κάθε πολίτη της ΕΕ. Όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη πρέπει τώρα να αναλάβουν την ευθύνη τους για την αντιμετώπιση της επιφυλακτικότητας απέναντι στα εμβόλια, την οποία προκαλεί η παραπληροφόρηση. Ενώ ο κώδικας δεοντολογίας ενισχύεται, συγκεντρώνοντας περισσότερες πλατφόρμες και υπογράφοντες, καλούμε και άλλους φορείς να τον υπογράψουν και να συμμετάσχουν στον αγώνα κατά της παραπληροφόρησης».