Η Nielsen κατέγραψε σημαντικά δεδομένα κατά τη διάρκεια του Εθνικού Τελικού που πραγματοποιήθηκε το βράδυ της Πέμπτης 30 Ιανουαρίου.
Φέτος, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, το τραγούδι που θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στον διαγωνισμό της Eurovision 2025 προήλθε από μια ανοιχτή διαδικασία, στην οποία η ψήφος του κοινού είχε καθοριστικό ρόλο.
Δώδεκα τραγούδια διαγωνίστηκαν στον Εθνικό Τελικό, ο οποίος μεταδόθηκε ζωντανά από το Christmas Theater.
Η ΕΡΤ είχε διπλό στοίχημα για τη χθεσινή βραδιά: να αποφορτιστεί από τις ευθύνες επιλογής του τραγουδιού και να κερδίσει τηλεθέαση, προετοιμάζοντας το έδαφος για τις τρεις μεγάλες βραδιές στη Βασιλεία, συμπεριλαμβανομένων των δύο ημιτελικών και του μεγάλου τελικού.
Ας δούμε λοιπόν τα αποτελέσματα των μετρήσεων τηλεθέασης για τη βραδιά του Εθνικού Τελικού.
Στο δυναμικό κοινό:
Η Eurovision κατέκτησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 21,6%. Ακολούθησε ο αγώνας του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ, που σημείωσε 13,7%, και ο «Άγιος Έρωτας» με 13,3%. Το «MasterChef» διατήρησε ποσοστό 12,9%, ενώ η «Γη της Ελιάς» βρέθηκε στο 10,5%.
Στο γενικό σύνολο:
Ο Εθνικός Τελικός της Eurovision ανταγωνίστηκε την αναμετάδοση του αγώνα του Ολυμπιακού με την Καραμπάγκ, με την Eurovision να κερδίζει στα σημεία.
Ο Εθνικός Τελικός πέτυχε μέσο όρο 18,5%, με τον αγώνα του Ολυμπιακού να ακολουθεί με 18%. Στη συνέχεια, ο «Άγιος Έρωτας» σημείωσε 16,5%, η «Γη της Ελιάς» 13,9% και το «MasterChef» 10%.