Οι αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων στα σούπερ μάρκετ συνεχίζονται αδιάλειπτα, με τον Μάρτιο να καταγράφει νέα άνοδο της τάξης του 1,59%. Αυτή η αύξηση προκύπτει από έρευνα του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), η οποία εξετάζει 23 κατηγορίες προϊόντων.

Από αυτές τις κατηγορίες, μόλις 5 παρουσίασαν μείωση τιμών, ενώ 16 κατέγραψαν αύξηση. Δύο κατηγορίες παρέμειναν αμετάβλητες, υποδεικνύοντας τη γενική τάση ανόδου στις τιμές των καταναλωτικών αγαθών.