
Από τη Δευτέρα 7 Απριλίου 2025, οι καταναλωτές δεν θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αναφορές μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή. Αυτή η αλλαγή ανακοινώθηκε από την Ανεξάρτητη Αρχή και αποσκοπεί στη βελτίωση των διαδικασιών υποβολής και διαχείρισης των αναφορών, με στόχο την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.
Η απόφαση αυτή έρχεται σε μια προσπάθεια να διευκολυνθεί η διαδικασία και να εξασφαλιστεί ότι οι καταναλωτές θα λαμβάνουν τις υπηρεσίες που χρειάζονται με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα.