Οι μαθητές χαρακτήρισαν το φετινό θέμα της Νεοελληνικής Γλώσσας σχετικά εύκολο, εστιάζοντας στη δημιουργικότητα, ενώ οι φιλόλογοι θεωρούν ότι ήταν πιο απαιτητικό σε σύγκριση με πέρυσι. Αυτή η διαφορά στις εκτιμήσεις μεταξύ μαθητών και καθηγητών είναι συχνή, με τους εκπαιδευτικούς να διατυπώνουν συνήθως πιο αυστηρές απόψεις για τις επιδόσεις των υποψηφίων.

Η διαφωνία αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές κατά τη διάρκεια των εξετάσεων, καθώς οι καθηγητές συχνά αναγνωρίζουν τις αδυναμίες και τα λάθη που οι υποψήφιοι μπορεί να μην αντιλαμβάνονται. Η βαθμολόγηση, επομένως, γίνεται ένα κρίσιμο ζήτημα, καθώς οι φιλόλογοι προσπαθούν να αποτυπώσουν με ακρίβεια τις γνώσεις και τις ικανότητες των μαθητών.