Η αύξηση των τιμών των προϊόντων «τσουρουφλάει» τους καταναλωτές, οι οποίοι αρχίζουν να προετοιμάζουν το πασχαλινό τους τραπέζι για φέτος, αλλά με λιγότερες επιλογές. Η ακρίβεια αναγκάζει τους Έλληνες να περιορίσουν τις αγορές τους, βάζοντας πιο βαθιά το χέρι στην τσέπη σε σχέση με το προηγούμενο Πάσχα.

Οι τιμές των βασικών προϊόντων έχουν εκτοξευθεί, γεγονός που επηρεάζει την επιλογή των τροφίμων και των εδεσμάτων που θα στολίσουν το γιορτινό τραπέζι. Οι καταναλωτές καλούνται να αναθεωρήσουν τις συνήθειές τους και να προσαρμοστούν στις νέες οικονομικές συνθήκες.