Η Hellenic Train προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με το περιστατικό που συνέβη το πρωί του Σαββάτου (8/2) σε βαγόνι του Προαστιακού, το οποίο γέμισε καπνούς.

Το περιστατικό, που αφορά το δρομολόγιο Αθήνα-Κιάτο, έγινε γνωστό μέσω καταγγελίας τηλεθεατή στον ΣΚΑΪ και επιβεβαιώθηκε από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ, Παναγιώτη Τερεζάκη, ο οποίος ανέφερε για «έντονη δυσοσμία καμένου υλικού στο 2ο βαγόνι». Ο μηχανοδηγός αντέδρασε άμεσα, σταματώντας το τρένο στα Λιόσια και απομονώνοντας τη μονάδα κλιματισμού από όπου προερχόταν η δυσοσμία, οδηγώντας τους επιβάτες στα άλλα βαγόνια.

Η ανακοίνωση της Hellenic Train για το τεχνικό ζήτημα

Στην ανακοίνωσή της, η Hellenic Train επισημαίνει ότι το περιστατικό οφείλεται σε «τεχνικό ζήτημα στο σύστημα κλιματισμού».

Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου, στην αμαξοστοιχία 1302 που εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς – Κιάτο, διαπιστώθηκε καπνός στο 4ο βαγόνι λόγω του τεχνικού ζητήματος. Ωστόσο, δεν υπήρξε κανένα ζήτημα ασφαλείας και η ομαλή πορεία του δρομολογίου δεν επηρεάστηκε.

Ο μηχανοδηγός ενημέρωσε άμεσα την τεχνική βάση και ακολούθησε τις προβλεπόμενες διαδικασίες απομόνωσης του κλιματισμού. Οι επιβάτες μεταφέρθηκαν σε άλλο βαγόνι και η αμαξοστοιχία συνέχισε κανονικά το δρομολόγιο χωρίς καθυστερήσεις.

Η βλάβη αποκαταστάθηκε την ίδια ημέρα και το τρένο τέθηκε ξανά σε πλήρη λειτουργία. Η Hellenic Train διαβεβαιώνει ότι προσπαθεί πάντα να ανταποκρίνεται άμεσα σε κάθε τεχνικό ζήτημα, διασφαλίζοντας μια άνετη και ασφαλή μετακίνηση για τους επιβάτες της.