Η ψηφιακή εξυπηρέτηση του 1555, του τετραψήφιου αριθμού του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, επεκτείνεται με σκοπό την ενίσχυση της συμπερίληψης. Από τώρα και στο εξής, οι πολίτες με προβλήματα ακοής έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται στην ελληνική νοηματική γλώσσα μέσω βιντεοκλήσης.

Η διαδικασία είναι απλή και γρήγορη, με στόχο την άμεση και ανθρώπινη εξυπηρέτηση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν με τον αριθμό 1555 και να χρησιμοποιούν τη νοηματική γλώσσα για να λύσουν τα ζητήματά τους, καθιστώντας την υπηρεσία πιο προσβάσιμη σε όλους.