Η Ελλάδα ενδέχεται να μην έχει για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μια διεθνή καμπάνια για τον Τουρισμό της στις ξένες αγορές. Ο λόγος είναι ότι ο διαγωνισμός που σχετίζεται με το έργο «Τουριστική προώθηση και προβολή της Ελλάδας – Rebranding» έχει «κολλήσει». Αυτή η πρωτοβουλία αφορά στη νέα στρατηγική επικοινωνίας, την οπτική ταυτότητα, τις παραγωγές και την αγορά χώρου και χρόνου.

Η κατάσταση αυτή εγείρει ανησυχίες για την προώθηση της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, ειδικά σε μια εποχή που ο ανταγωνισμός από άλλες χώρες είναι έντονος. Οι εμπλεκόμενοι φορείς καλούνται να βρουν λύσεις ώστε να διασφαλίσουν την ορατότητα της χώρας στις διεθνείς αγορές.