Η κατασκευή της Γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας προχωρά με ταχείς ρυθμούς. Το μηχάνημα διάνοιξης σηράγγων, που έχει ξεκινήσει από την Κατεχάκη, έχει καλύψει περίπου 3 χλμ. και αναμένεται να φτάσει στον σταθμό του Ευαγγελισμού μέχρι το τέλος του 2025. Αυτή τη στιγμή βρίσκεται στον σταθμό Ιλίσια και θα κατευθυνθεί προς την Πανεπιστημιούπολη, κατασκευάζοντας καθημερινά περίπου 10 μέτρα σήραγγας.

Το δεύτερο μηχάνημα ΤΒΜ, που έχει ξεκινήσει από τον σταθμό του Άλσους Βεΐκου, αναμένεται να φτάσει στον Ευαγγελισμό μέχρι τα τέλη του 2026, και σήμερα βρίσκεται κοντά στον σταθμό του Γαλατσίου. Ο συγκεκριμένος σταθμός της Ελικώνος θα είναι ο πιο βαθύς, περίπου 40 μέτρα κάτω από το έδαφος.

Η Γραμμή 4 αποτελεί το μεγαλύτερο δημόσιο έργο της χώρας με προϋπολογισμό 1,5 δισ. ευρώ, που περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς και μήκος περίπου 13 χλμ. σήραγγας. Η ολοκλήρωση του έργου αναμένεται να βελτιώσει σημαντικά τη μετακίνηση στην Αθήνα, με εκτιμήσεις για 340.000 επιβάτες ημερησίως.

Η Γραμμή 2 θα επεκταθεί προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς και προγραμματισμένη ολοκλήρωση το 2026, ενώ περιλαμβάνει και την αναβάθμιση του αμαξοστασίου στον Ελαιώνα. Η επέκταση θα διευκολύνει τη σύνδεση με το δίκτυο του Προαστιακού.

Η επέκταση της Γραμμής 2 προς Γλυφάδα βρίσκεται σε προκαταρκτικό στάδιο με τρεις νέους σταθμούς. Η επεκτασιμότητα του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένη, υπό την αίρεση της χρηματοδότησης.

Επιπλέον, μελετώνται και άλλες επεκτάσεις του Μετρό, όπως η σύνδεση του ΚΠΙΣΝ με το δίκτυο του Μετρό και η επέκταση προς Καλλιθέα και άλλες περιοχές.