Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών), προκύπτουν ενδιαφέροντα συμπεράσματα σχετικά με τις αλλαγές στην αγοραστική συμπεριφορά των Ελλήνων καταναλωτών στα σούπερ μάρκετ. Η έρευνα, που διεξήχθη τον Φεβρουάριο με συμμετοχή 1.500 καταναλωτών από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, δείχνει ότι υπάρχει σταθερότητα σε ορισμένες βασικές τάσεις.

Αυτή η σταθερότητα υποδηλώνει ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να αναζητούν τις καλύτερες τιμές, κάνοντας «tour» σε περισσότερα από δύο σούπερ μάρκετ κατά τη διάρκεια των αγορών τους. Αυτό το φαινόμενο καταδεικνύει μια αλλαγή στη στρατηγική των Ελλήνων καταναλωτών, οι οποίοι φαίνεται να είναι πιο προσεκτικοί και απαιτητικοί όσον αφορά τις τιμές των προϊόντων.