ЁяՓɁӇ ԏՠ‰‹ɏՠ́ÅɑɊǓ ԏՠЁˁɉχ̅яˏÉԇ Q׉ŐɓʏЏՠ Ёшōɏՠ…ƕх` ӔϠӐɔɠԏՠLjϐωϕ ̅ ȅ́ ŕ֑ύS njS ʕщŭ-ԯ ⩢멯 �ᱯ�󡭠码� ֯��ū孧 ֩멭砧 䩡�﫯㯲 ĩﭵ󩡠q㵱ﰯ� 砤笯󩯣񡯶򠑡� ʡ񡴦ᶥ񧠯 󥶠ɡ깢ﲠp屣粠ꡩ ᰯ �媤ﴩꯠ頻 ױ糴ﲠԱ顭�뫯��� ֙ԏ /בǓԏӠ̐ύǓ//EUROKINISSI

«Γνωρίζω ότι παλιά, σε μια τεράστια δραματική σχολή, ενός πολύ μεγάλου θεατράνθρωπου, είχα ακούσει ότι γίνονταν κι εκβιασμοί κιόλας, για σεξουαλικά», τόνισε σε συνέντευξή της η ηθοποιός Ελένη Φιλίνη, στον απόηχο των καταγγελιών που έρχονται στο φως για σεξουαλικές παρενοχλήσεις-κακοποιήσεις στον χώρο του θεάτρου.

Η ηθοποιός Ελένη Φιλίνη σε νέα συνέντευξή της μιλά για τα όσα κλονίζουν τον χώρο του θεάτρου με τις καταγγελίες κατά ηθοποιών και σκηνοθετών για σεξουαλικές κακοποιήσεις και παρενοχλήσεις. Μιλώντας σε περιοδικό μίλησε για περιστατικά που έγινε σε μια μεγάλη δραματική σχολή ενός σημαντικού ανθρώπου στο θέατρο.

«Ειλικρινά δεν τα είχα ακούσει αυτά τα πράγματα, μιλάω ντόμπρα. Γνωρίζω ότι παλιά, σε μια τεράστια δραματική σχολή, ενός πολύ μεγάλου θεατράνθρωπου, είχα ακούσει ότι γίνονταν κι εκβιασμοί κιόλας, για σεξουαλικά. Μιλάμε για τη δεκαετία του ’60 και του ’70, δε χρειάζεται να πούμε ποια σχολή… Οι οποίοι εκεί, ήταν κορυφαίοι και κανείς δεν τους “άγγιξε”. Όταν συμβαίνει κάτι, πρέπει να το λέμε την ίδια ώρα. Είχα μια κακή εμπειρία με κάποιον μεγάλο, θεατράνθρωπο, στα πρώτα μου βήματα, δεν έτυχε να ξαναδουλέψω μαζί του, να ξανασυνεργαστώ.

Σε ερώτηση για το αν άνοιξε ξανά η «πόρτα» για συνεργασία, απάντησε: «Μα δεν πήγα εγώ, όχι βέβαια. Θέλει μεγάλη προσοχή αυτή τη στιγμή, γιατί μπορεί να έχει κάποιος ένα απωθημένο και να πει ότι κάποιος του έκανε “αυτό”. Ακούγεται πολύ παραφιλολογία, δεν πιστεύω πολλά πράγματα».

Ερωτώμενη γιατί πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει παραφιλολογία, εξήγησε: «Δεν μπορώ να ξέρω τα του καθενός. Σέβομαι κι εκτιμώ αυτές τις γυναίκες που βγήκαν επώνυμα και τα είπαν. Με λυπεί πολύ, δεν είχα συνεργαστεί με αυτούς τους ηθοποιούς, ενώ με τον έναν που συνεργάστηκα, δεν είχα πρόβλημα, στην πορεία όμως μπορεί να έχουν βγει χίλια προβλήματα στον κάθε άνθρωπο. Σε προσωπικό επίπεδο, από αυτά που μου έχουν συμβεί, έχασα δουλειές, ενώ θα μπορούσα να έχω άλλη πορεία, άλλη οικονομική κατάσταση, αλλά αυτά είναι επιλογές, τι θα κάνει και τι όχι κάποιος. Μην τα ρίξουμε όλα στο θέατρο, γιατί έξω η κοινωνία είναι σάπια και το θέατρο είναι μια μικρή της όψη».