Το τέλος ενός ταξιδιού, ή έστω μιας φάσης του ταξιδιού, δεν μπορεί να το φανταστεί ποτέ κανείς. Όλοι μπορούν να φανταστούν και γνωρίζουν πάνω κάτω το ξεκίνημα. Κι είναι επιλογές που γίνονται στην πορεία που οδηγούν κάπου.
Όταν ο Μάριος Σταυρόπουλος ξεκινούσε μαζί με συνεργάτες του την Softomotive το 2005, ήταν δεδομένο πως είχε στο μυαλό του να δημιουργήσει εργαλεία λογισμικού που θα διευκόλυναν απεριόριστα τις επιχειρήσεις.
Δεν ήταν με τίποτα δεδομένο πως θα φτάσει το 2018 να δεχτεί εισροή κεφαλαίου 25 εκατομμυρίων από την Grafton Capital για το 25% των μετοχών της και μόλις πριν λίγα 24ωρα 100 εκατομμύρια για να μπει εξ ολοκλήρου στην ασπίδα της Microsoft, ούσα η μεγαλύτερη εξαγορά ελληνικής εταιρείας που έχει γίνει ποτέ. Ούτε ήταν δεδομένο πως θα ανταγωνίζεται στον τομέα των λογισμικών εταιρείες όπως η UiPath, που ετοιμάζεται σύμφωνα με το Bloomberg να μπει στο χρηματιστήριο και η αξία της αποτιμάται στα 7 δισ. δολάρια.
Έχοντας ξεκινήσει από μικρά γραφεία στο κέντρο της Αθήνας και στη συνέχεια στους Αμπελοκήπους στο Orbit, η Softomotive βρέθηκε γρήγορα να ακούγεται στο εξωτερικό και να διευρύνει το χαρτοφυλάκιο των πελατών της. Στις αρχές του 2020 τα νούμερα της ήταν εντυπωσιακά, αν σκεφτεί κανείς πως το target group της είναι το λεγόμενο b2b, δηλαδή το corporate πελατολόγιο.
[fvplayer id=”25″]
Με 150 εργαζόμενους διασκορπισμένους σε Ελλάδα, Λονδίνο, Ινδία, Σεούλ και Νέα Υόρκη η Softomotive εξαγοράστηκε έχοντας πάνω από 9.000 πελάτες, μεταξύ των οποίων η IBM, η Xerox και η KPMG.
«Ένα από τα πιο εμφανή μας χαρακτηριστικά και αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της εταιρείας είναι μια απαρέγκλιτη δέσμευση στη χρηστικότητα. Ήμασταν πάντοτε υπέρμαχοι της αντίληψης για πολίτες developers και, από τη στιγμή που μόλις το 2% του πληθυσμού μπορεί να γράψει έναν κώδικα, πιστεύουμε ότι η μεγαλύτερη προοπτική τόσο για την βελτιστοποίηση της διαδικασίας όσο και για τη συνολική καινοτομία, προέρχεται από τους χρήστες στις επιχειρήσεις.
Γι΄αυτό επενδύσαμε τόσο επιμελώς στο να αφαιρέσουμε την πολυπλοκότητα από τους χρήστες και να φτιάξουμε ένα από τα πιο διορατικά user interfaces, ώστε οι εργαζόμενοι ακόμα και σε μη τεχνολογικές επιχειρήσεις να κάνουν περισσότερες και βαθύτερες ενέργειες στο κομμάτι της επίλυσης προβλημάτων, να γίνουν οι ίδιοι πιονέροι» ανέφερε στην δήλωση-ανακοίνωση της εξαγοράς ο κ. Σταυρόπουλος.
Ποια είναι όμως τα “διαμάντια” της Softomotive που εξαγόρασε η Microsoft; Πρόκειται για δύο προγράμματα που θα ενσωματωθούν στο Power Automate της Microsoft και μάλιστα στην υπάρχουσα χρέωση για όσους είναι users στο συγκεκριμένο desktop πρόγραμμα: το RPA και το WinAutomation.
Το πρώτο, το RPA (Robotic Process Automation), μπορεί να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες εργασίες από τον χρήστη μιας υπολογιστικής συσκευής και από ένα σημείο και μετά, όταν γίνεται εκκίνηση της ίδιας διεργασίας, προβλέπονται όλες οι επόμενες κινήσεις και γίνονται αυτόματα χωρίς να πρέπει να χαθεί χρόνος από τον χρήση. Αντιλαμβάνεται κανείς πως μιλάμε για γλώσσα άγνωστη στους περισσότερους εξ ημών, αλλά μια γλώσσα αναγκαία για τις εταιρείες που γλυτώνουν τους εργαζομένους τους από πολύτιμο χρόνο, ώστε να εστιάζουν σε πολύ πιο σημαντικά πράγματα.
Το WinAutomation είναι μια low-code εφαρμογή για desktop και διευκολύνει αρκετά σε περιπτώσεις API και UI Flows, κινήσεις δηλαδή που επικεντρώνονται στις interface ενέργειες του χρήστη όπως τα clicks και το keyboard input. Παρόλο που το RPA είναι θεωρητικά ένα πολύ πιο ελκυστικό προϊόν, το TechCrunch θεωρεί πως το WinAutomation ήταν το κυρίως πιάτο αυτής της μεγάλης εξαγοράς.
πηγή :/menshouse.gr