Τον προγραμματισμό των νέων επεκτάσεων που βρίσκονται στο στάδιο των μελετών ανακοίνωσε ο πρόεδρος της «Αττικό Μετρό» – Περιλαμβάνεται επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ
Τις νέες μελέτες για τις επεκτάσεις του Μετρό της Αθήνας ανακοίνωσε ο Νικόλαος Κουρέτας, διευθύνων σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, από το βήμα του 4ου Συνεδρίου Υποδομών & Μεταφορών-ITC 2021.
Ειδικότερα, όσον αφορά τη Γραμμή 4, που προ ημερών υπεγράφη τοΤμήμα «Α» από το Άλσος Βεΐκου προς το Γουδή, σημείωσε ότι θα μετακινούνται καθημερινά 340.000 επιβάτες. Επίσης, ανέφερε ότι τα πρώτα εργοτάξια θα ξεκινήσουν από τα άκρα της Γραμμής.
Ο κ. Κουρέτας ανακοίνωσε επίσης την επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον, με τρεις νέους σταθμούς μήκους 4 χλμ, η οποία εκτιμάται ότι θα δημοπρατηθεί την άνοιξη του 2022.
Επιπλέον, έχουν ήδη ξεκινήσει οι μελέτες για τις επεκτάσεις της Γραμμής 4 ‘Αλσος Βεΐκου-Πετρούπολη, με προϋπολογισμό 600 εκατ. ευρώ, Γουδή-Μαρούσι-Εθνική Οδός και Ευαγγελισμός-Υμηττός.
Επιπρόσθετα, η ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, όπως ανέφερε ο κ. Κουρέτας, μελετά την επέκταση της Γραμμής 1 προς Καλλιθέα και Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, με τέσσερις σταθμούς, συνολικού ύψους 450 εκατ. αλλά και επέκταση της Γραμμής 2 προς τη Γλυφάδα, με τρεις σταθμούς και με προϋπολογισμό 300 εκατ. ευρώ.
Ανακοίνωσε επίσης ότι θα ολοκληρωθεί η επέκταση της Γραμμής 3 Μανιάτικα-Πειραιάς έως το καλοκαίρι του 2022. Τέλος, μιλώντας για το ζήτημα των αρχαίων στον σταθμό Βενιζέλου στο Μετρό Θεσσαλονίκης, ο κ. Κουρέτας δήλωσε: «Δεν σχολιάζουμε ούτε κρίνουμε τις αποφάσεις της Δικαιοσύνης» και πρόσθεσε ότι: «Είμαστε η μοναδική εταιρεία στην Ελλάδα που έχει εμπειρία κατασκευής μέσα σε αρχαιολογικούς χώρους και το έχουμε αποδείξει».
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, «εάν δεν είχε γίνει το έργο Μετρό του Πειραιά, δεν θα είχαν έρθει στο φως χιλιάδες αρχαιολογικά ευρήματα» και αναφέρθηκε στις αποσπάσεις και επανατοποθετήσεις αρχαιοτήτων από τον σταθμό Αγία Σοφία, καθώς και κατά τη διάρκεια των έργων στο Μετρό του Πειραιά και της Αθήνας.