toyrismos

Φέτος να σκεφτούμε διαφορετικά. Δημιουργικά. «Όχι τα γνωστά παραμυθάκια που να δείχνουμε ωραίες παραλίες ή να πετάμε λεφτά για διαφήμιση για την Ελλάδα»,  υποστηρίζει ο κοσμήτορας του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος, καθηγητής τουριστικού μάρκετινγκ Ευάγγελος Χρήστου μιλώντας στην εκπομπή «Τα Λέμε» στη Βεργίνα τηλεόραση και στη Χριστίνα Τσόρμπα.

«Από το αίσθημα και την ουσία της ασφάλειας θα εξαρτηθεί εάν θα έχουμε φέτος τουρίστες» σημειώνει ο κ. Χρήστου ο οποίος δηλώνει ότι περιμένει εγκαίρως, το συγκεκριμένο σχέδιο του Υπουργείου Τουρισμού μετά και τις δηλώσεις του Υπουργού κ. Θεοχάρη ότι «καταστρώνεται»

Τοπική καραντίνα πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν 

Για συγκεκριμένες περιοχές πρέπει να υπάρξει έκτακτη πρόβλεψη για τοπική καραντίνα, έστω κι αν οι περιοχές αυτές δεν έχουν πρόβλημα, τονίζει ο κ. Χρήστου αποκαλύπτοντας πως αυτή τη στιγμή 60 με 65% των κλινών στην Ελλάδα βρίσκεται συγκεντρωμένο σε 3 περιοχές. Σε Δωδεκάνησα (Ρόδο και Κω), Κρήτη και  Χαλκιδική και σε λίγο μικρότερο ποσοστό σε Κέρκυρα και Ζάκυνθο. Παρότι όπως λέει ο ίδιος, στη Χαλκιδική είναι δύσκολο να μπει lockdown, δε συμβαίνει το ίδιο και στα συγκεκριμένα νησιά. Προτείνει λοιπόν ολικό Lockdown για 2 με 3 εβδομάδες-ανάλογα με τη σύσταση των επιδημιολόγων-πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν ώστε να ξέρουμε «ότι είναι ασφαλή αυτά τα νησιά κάτι που  θα μπορούμε να το προβάλουμε. Ακόμη και το ίδιο το Lockdown θα μπορούμε να το προβάλουμε»

“Κάποιας μορφής lockdown και στην Κ. Μακεδονία για να μη χαθεί ο οδικός τουρισμός”

Ο κ. Χρήστου περιλαμβάνει στην πρότασή του για κάποιας μορφής lockdown πριν την έναρξη της τουριστικής σεζόν και την Κ. Μακεδονία, ο τουρισμός της οποίας στηρίζεται πολύ στον οδικό τουρισμό. «Πρέπει φέτος να είμαστε πανέτοιμοι. Να μη δούμε ξανά ουρές χιλιομέτρων στα σύνορα της Ελλάδας» τονίζει σημειώνοντας ότι μπορούμε να σκεφτούμε ακόμη και επιδότηση rapid test για τους τουρίστες.

Σε εξέλιξη μεγάλη διαδικτυακή έρευνα

Ο κ. Χρήστου αποκάλυψε ότι είναι σε εξέλιξη από το ερευνητικό εργαστήριο τουρισμού TourLab του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδας, μεγάλη διαδικτυακή έρευνα σε Γερμανία και Βρετανία με την οποία γίνεται ανίχνευση του τι επιθυμούν φέτος οι δυνητικοί επισκέπτες. Η έρευνα διενεργείται εδώ κι ένα μήνα και θα ολοκληρωθεί σε 2 εβδομάδες

Παρακολουθήστε το απόσπασμα: