Επίσκεψη Ζέρβα στο αμαξοστάσιο του μετρό μαζί με παλιούς συμφοιτητές του από το ΑΠΘ

«Τα προβλήματα είναι πια πίσω μας. Η Θεσσαλονίκη αποκτά ένα μέσο καθοριστικής σημασίας για τη λειτουργία και την ανάπτυξή της»

 

Στην καρδιά του μετρό, στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, βρέθηκε σήμερα (19/11) ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας, μαζί με παλιούς συμφοιτητές και καθηγητές του από το Πολυτεχνείο. Την ξενάγηση στους επιβλητικούς χώρους του αμαξοστασίου Πυλαίας ανέλαβαν ο Πρόεδρος κι ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό Α.Ε. Νίκος Ταχιάος και Νίκος Κουρέτας αντίστοιχα.

Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης εμφανίστηκε αισιόδοξος ότι τα προβλήματα αναφορικά με το έργο του μετρό «είναι πια πίσω μας» και ότι η Θεσσαλονίκη θα αποκτήσει επιτέλους ένα μέσο που είναι καθοριστικής σημασίας για την ίδια τη λειτουργία της πόλης αλλά και για την ανάπτυξή της.

Όπως ανέφερε ο κ. Ζέρβας, ο Δήμος Θεσσαλονίκης συνεργάστηκε στενά με την Αττικό Μετρό και μάλιστα με διαδικασίες «fast track», ώστε να φύγουν οι λαμαρίνες και να απελευθερωθούν οι δημόσιοι χώροι. Παράλληλα, αναφέρθηκε στον σχεδιασμό του Δήμου Θεσσαλονίκης για την αναζωογόνηση εμπορικών δρόμων γύρω από ζώνες του μετρό, παρέμβαση για την οποία εξασφαλίστηκε από τη Δημοτική Αρχή χρηματοδότηση 30 εκατ. ευρώ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης.

Στη στενή συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης αναφέρθηκαν τόσο ο Πρόεδρος όσο και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αττικό Μετρό. Ξεχωριστή αναφορά έγινε στο mega project της Ψελλού, που προχωρά έπειτα από την εξασφάλιση από μέρους του Δήμου Θεσσαλονίκης χρηματοδότησης 12 εκατ. ευρώ για τις απαραίτητες απαλλοτριώσεις. Ο σχεδιασμός αφορά τη διάνοιξη της Ψελλού, τη δημιουργία προσβάσεων στον σταθμό του μετρό, τη διαμόρφωση σταθμού μετεπιβίβασης αλλά την ανάπλαση της ευρύτερης περιοχής.

Ο Κωνσταντίνος Ζέρβας μαζί με τους παλιούς συμφοιτητές του ξεναγήθηκαν από τους κυρίους Ταχιάο και Κουρέτα στο επιβλητικό σύμπλεγμα κτιρίων στο αμαξοστάσιο της Πυλαίας, από το οποίο και ξεκινούν οι σήραγγες του μετρό που διαπερνούν την πόλη μέχρι τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό. Επισκέφθηκαν τα γραφεία διοίκησης, τους χώρους του αμαξοστασίου όπου γίνονται ο σταυλισμός και η συντήρηση του τροχαίου υλικού, αλλά και το Κέντρο Ελέγχου, από όπου ρυθμίζεται η λειτουργία του αυτόματου, χωρίς οδηγούς, συστήματος του μετρό Θεσσαλονίκης.