
Νέα προσπάθεια του ΟΣΕΘ για την βελτίωση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης – ποιες είναι οι νέες ρυθμίσεις
Τον δρόμο για την ενίσχυση των συγκοινωνιών, την αύξηση των συχνοτήτων των δρομολογίων και την αποφυγή συνωστισμού στις μετακινήσεις, ανοίγουν οι νέες ρυθμίσεις για την προστασία της δημόσιας υγείας από τις συνέπειες της πανδημίας του κορονοϊού, οι οποίες ψηφίστηκαν στο τέλος Δεκεμβρίου, όπως επισημαίνει, σε σημερινή ανακοίνωσή του ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ).
Πιο συγκεκριμένα, οι σχετικές διατάξεις του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, δίνουν στον Οργανισμό τη δυνατότητα να προχωρά σε σύναψη περαιτέρω συμβάσεων ανάθεσης εκτέλεσης συγκοινωνιακού έργου με παρόχους για τους επόμενους έξι μήνες.
Πρόκειται για επικουρικές συμπληρωματικές συμβάσεις, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και μεγαλύτερη κάλυψη δρομολογίων.
Επιπλέον, οι διατάξεις ενδυναμώνουν τον ρόλο του ΟΣΕΘ ως αρμόδιας Αρχής Μεταφορών, «αφού λύνονται οι αγκυλώσεις χρηματοδότησής του και αποσαφηνίζεται αμετάκλητα η οικονομική του σχέση με τον ΟΑΣΘ και άλλους παρόχους».
Ακόμη, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Καλογερούδης, δήλωσε πως τα επόμενα δύο χρόνια ο ΟΣΕΘ θα μπορεί να επιχορηγείται από από τον κρατικό προϋπολογισμό, όπως συμβαίνει με τον ΟΑΣΑ για την εκτέλεση συμβάσεων συγκοινωνιακού έργου.
Τέλος, ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιάννης Τόσκας, τόνισε πως «μια καίρια πρόβλεψη του νέου νόου είναι η “σοφή” σύνδεση -για πρώτη φορά στα ελληνικά δεδομένα- της επιδότησης του ΟΑΣΘ με την τήρηση κρίσιμων δεικτών κόστους και ποιότητας του παραγόμενου έργου του, όπως το ανώτατο επιτρεπτό λειτουργικό κόστος και τα ελάχιστα προσφερθέντα οχηματοχιλιόμετρα».
#menoume_speedy