oasth

Την άμεση λειτουργία Κέντρου Διοίκησης και Διαχείρισης της κυκλοφορίας, που θα χρηματοδοτηθεί από ίδιους πόρους του ΟΑΣΘ, την επέκταση των «έξυπνων» στάσεων και την καθιέρωση ηλεκτρονικού εισιτηρίου ανακοίνωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, καθηγητής Γιώργος Σκόδρας στη διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΕΔ-ΚΜ), παρουσία και του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα.

Όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΠΕΔ-ΚΜ, ο κ. Σκόδρας χαρακτήρισε μεγάλη τομή για την αστική συγκοινωνία τη μίσθωση 49 μεταχειρισμένων λεωφορείων, λέγοντας ότι «ήταν η πλέον ενδεδειγμένη λύση για να ενισχυθεί άμεσα ο στόλος του Οργανισμού». Παραδέχθηκε ότι δεν έχουν λυθεί όλα τα προβλήματα, αλλά είπε ότι ο ΟΑΣΘ δεν καθυστερεί πια και πως έχει βελτιωθεί σημαντικά η συνέπεια των λεωφορείων.

Μίλησε δε, για τα επόμενα βήματα του Οργανισμού, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά: «Ενεργοποιούμε τη μίσθωση 80 ακόμη λεωφορείων για να καλύψουμε τις ανάγκες που θα προκύψουν σε καθημερινή βάση, λόγω απόσυρσης των παλιών. Ταυτόχρονα, προχωράμε στη μίσθωση νέων mini bus των 30 θέσεων που θα εξυπηρετούν περιοχές με στενούς δρόμους, αλλά και mini van για ΑμεΑ. Στόχος μας είναι να διπλασιάσουμε τον αριθμό των οχημάτων για ΑΜεα από 3 σε 6 και να διπλασιάσουμε και τον αριθμό των στάσεων που ενεργοποιούνται με τηλεχειριστήριο για ανθρώπους με προβλήματα όρασης, από 20 σε 40».

Σημείωσε, παράλληλα, ότι στο πλαίσιο του σχεδίου ανάταξης για τη διασφάλιση εξοπλισμού στον ΟΑΣΘ προχωρά η προμήθεια 1000- 1200 λεωφορείων, τόσο για την Αθήνα όσο και για την Θεσσαλονίκη. Ο διαγωνισμός θα σπάσει σε δύο κομμάτια και το ένα εξ’ αυτών θα χρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Ανάκαμψης και το άλλο από την ΕτΕπ.

Για ορατά βήματα βελτίωσης στην καθημερινή εξυπηρέτηση των πολιτών με την αστική συγκοινωνία, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΠΕΔΚΜ, δήμαρχος Πυλαίας- Χορτιάτη Ιγνάτιος Καϊτεζίδης. Ωστόσο, είπε πως ο ΟΑΣΘ και γενικότερα το θέμα των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι καυτό πρόβλημα για την περιφερειακή ενότητα της Θεσσαλονίκης, ιδιαίτερα για το Πολεοδομικό Συγκρότημα.

Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνος Ζέρβας εμφανίστηκε ικανοποιημένος για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού με τα νέα λεωφορεία, για τα οποία, όπως είπε, συνέβαλε προσωπικά. Τόνισε, ωστόσο, την ανάγκη ύπαρξης ενός συνολικού πλάνου για τις συγκοινωνίες του αύριο στην πόλη και υπογράμμισε: «μόνο όταν θα μπορεί κανείς να μετακινηθεί εύκολα από το αεροδρόμιο ως τη Σίνδο θα αναπτυχθεί η Θεσσαλονίκη και θα αντιμετωπιστεί ως μια ενιαία Μητροπολιτική Ενότητα».