Υπό κατάληψη τελεί το 3ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης από την Τετάρτη, μετά τις καταγγελίες τουλάχιστον 12 μαθητριών ότι παρενοχλήθηκαν σεξουαλικά από δύο καθηγητές του Γυμνασίου και του Λυκείου.

 

Μαθητές που είναι συγκεντρωμένοι έξω από το σχολείο κάνουν λόγο για πολλά περιστατικά παρενόχλησης προς μαθήτριες, υποστηρίζοντας ότι έβλεπαν πολλές φορές την απρεπή συμπεριφορά του καθηγητή στις συμμαθήτριές τους.

Είναι χαρακτηριστικό πως στον αύλειο χώρο του σχολείου έχει αναρτηθεί πανό συμπαράστασης στις μαθήτριες, ενώ στην πόρτα εισόδου του σχολείου έχει τοποθετηθεί χαρτόνι στο οποίο έχουν κολληθεί χαρτάκια με χυδαίες εκφράσεις που φέρονται να έχουν ειπωθεί από τους καθηγητές προς τις καταγγέλλουσες μαθήτριες.

Χαρακτηριστικά μαθήτρια αναφέρει πως “ανέβαινα τις σκάλες και αισθάνθηκε κάποιος να μου πιάνει τα οπίσθια. Νόμιζα ότι ήταν η φίλη μου αλλά γύρισα και είδα τον καθηγητή μου”.

Στις εκφράσεις που έχουν γράψει υπάρχουν και κάποιες όπως “μου έπιασε την πλάτη και με ρώτησε αν είμαι γυμνή από μέσα” ή “το σκουλαρίκι όταν κάνεις τη δουλειά σου, σε ενοχλεί ή το βγάζεις;”.

“Παρενοχλούσαν σεξουαλικά μαθήτριες είτε με χυδαίες φράσεις, είτε με επαφές όπως τις έβαζε να καθήσουν κοντά στο μόριό του, να τη χαϊδεύει στην κοιλιά, να παίζει με το σκουλαρίκι στα αφαλό μιας μαθήτριας” αναφέρει μαθητής.

Εντολή για διερεύνηση της υπόθεσης σε βάθος έχουν δώσει τα αρμόδια στελέχη του Υπουργείου Παιδείας. “Με το που ενημερωθήκαμε έχουμε δώσει εντολή για έρευνα σε βάθος και απόδοση ευθυνών όπου και αν υπάρχουν. Γνωρίζετε την ευαισθησία που έχουμε σε αυτού τους είδους τα θέματα, γι’ αυτό και δεν πρόκειται να κάνουμε την παραμικρή υποχώρηση ή να ανεχθούμε τέτοιου είδους φαινόμενα εάν και εφόσον υπάρχουν” τόνισε χαρακτηριστικά στο GRTimes, o γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας-Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του υπουργείου Παιδείας, Αλέξανδρος Κόπτσης.

Πρόσθεσε επίσης, ότι τη Δευτέρα στο σχολείο θα βρίσκεται και ψυχολόγος και κοινωνική λειτουργός “προκειμένου να αποκατασταθεί η ισορροπία στο σχολείο” ενώ πρόσθεσε πως έχει έρθει σε επικοινωνία “και με τους γονείς προκειμένου να πληροφορηθούμε το τι ακριβώς έχει συμβεί”.