H έρευνα υλοποιήθηκε για την Coca-Cola Τρία Έψιλον, από τις εταιρείες MSPS και Αlternative, τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν εχθές στο πλαίσιο της έκθεσης HoReCa 2022.

Από την έρευνα προκύπτει ότι η επιστροφή στην «κανονικότητα» δεν πρέπει να αναμένεται πριν το 2024 ενώ σημαντικές αλλαγές έχουν επέλθει στις συνήθειες των Ελλήνων σε ό,τι αφορά την έξοδο για διασκέδαση.

Συγκεκριμένα, βγαίνουν νωρίτερα (από τις 7 μ.μ. έως τις 10 μ.μ.), όλο και συχνότερα βγαίνουν για ποτό μετά τη δουλειά. Οι παρέες είναι συνήθως μικρότερες, οι λογαριασμοί μεγαλύτεροι ενώ υπάρχει αυξημένη όρεξη για χορό. Η διανομή «κατ’οίκον» έχει γίνει τρόπος ζωής ενώ οι «ghost kitchens» (εστιατόρια αποκλειστικά για διανομή ή παραλαβή, χωρίς σάλα για πελάτες) ήρθαν για να μείνουν.

Αναφορικά με την επισκεψιμότητα, ήδη έχει μειωθεί 6% στα καφέ, 12% στις ταβέρνες, 21% στα εστιατόρια, 23% στα καφέ -μπαρ, 20% στα fast food, 37% στα μπαρ -εστιατόρια, 30% στα μπαρ και 51% στα club.

Ο βασικός λόγο για τον περιορισμό της διασκέδασης εκτός σπιτιού και την προτίμηση της κατ’οίκον διασκέδασης είναι η εξοικονόμηση χρημάτων για το 70% ενώ 62% δηλώνει ότι αισθάνεται περισσότερο ασφάλεια. Σχεδόν ένας στους δυο (ποσοστό 46%) δηλώνει ότι θέλει να αποφύγει την πολυκοσμία και τη φασαρία. Επίσης, 1 στους 2 (ποσοστό 55%) αναφέρει ότι καταναλώνει το ίδιο ενώ το 37% (4 στους 10) δηλώνει ότι καταναλώνει λιγότερο.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ