![47a3fa1fb27a74d15d520d5df198688f_XL.jpg](https://speedynews.gr/wp-content/uploads/2025/02/47a3fa1fb27a74d15d520d5df198688f_XL-696x446.jpg)
Δύο χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη, οι πραγματογνώμονες επιβεβαίωσαν την ταυτοποίηση του εικονιζόμενου συρμού με την εμπορική αμαξοστοιχία που συμμετείχε στην τραγωδία. Ωστόσο, δεν επιβεβαίωσαν τη γνησιότητα του βιντεοληπτικού υλικού.
Σύμφωνα με την επίμαχη έκθεση, «Από την ανάλυση του βιντεοληπτικού υλικού προκύπτει ότι η εμπορική αμαξοστοιχία 63503 συμμετείχε στο δυστύχημα της 28ης Φεβρουαρίου 2023, χωρίς να διακρίνεται άλλο φορτίο εκτός από αυτό που αναγράφεται στην επίσημη λίστα φορτίου». Η έκθεση αυτή εστιάζει στην ταυτοποίηση του συρμού, χωρίς να παρέχει πληροφορίες για την αυθεντικότητα του υλικού.
Στελέχη της εταιρείας σεκιούριτι που παρέδωσαν τα βίντεο κλήθηκαν ως ύποπτοι πριν από τη δημοσιοποίησή τους, με τον ΑΝΤ1 να αναφέρει ότι 13 ημέρες μετά το δυστύχημα ζητήθηκε το οπτικό υλικό. Υπήρξαν μπερδέματα σχετικά με την προτεραιότητα των αμαξοστοιχιών, με το αρχικό αίτημα να αφορά την επιβατική αμαξοστοιχία.
Τον Μάιο του 2024, ο κ. Μπακαΐμης ζήτησε το υλικό από τους σταθμούς διέλευσης, ενώ η απάντηση από την εταιρεία ήρθε δύο μήνες αργότερα, δηλώνοντας ότι δεν υπάρχει το υλικό από τον σταθμό αναχώρησης. Ο κ. Μπακαΐμης επανήλθε και κάλεσε σε ανωμοτί κατάθεση τα στελέχη της εταιρείας φύλαξης, γεγονός που οδήγησε στην εύρεση των βίντεο που κατατέθηκαν την περασμένη εβδομάδα.