Συμβαίνει και αυτό! Χιλιάδες πολίτες στη Θεσσαλονίκη λαμβάνουν ειδοποιητήρια για κλήσεις που τους έχουν επιβληθεί από το 1999, δηλαδή πριν από 26 χρόνια. Οι παραλήπτες καλούνται να τακτοποιήσουν άμεσα τις οφειλές τους.

Η μαζική αποστολή των ειδοποιητηρίων έχει προκαλέσει ανησυχία και αντιδράσεις στα social media, γεγονός που οδήγησε το Δήμο Θεσσαλονίκης να εκδώσει διευκρινίσεις.

Στην ανακοίνωση του δήμου αναφέρονται τα εξής:

  • Η ευθύνη για τη μη έγκαιρη και νομότυπη βεβαίωση των οφειλών οφείλεται σε παραλείψεις προηγούμενων διοικήσεων, οι οποίες καθυστέρησαν αδικαιολόγητα τη διαδικασία. Η νέα δημοτική αρχή προσπαθεί να βάλει τάξη στα οικονομικά του Δήμου, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις των δημοτών.
  • Οι πολίτες πρέπει να προσέξουν τις ημερομηνίες που αναγράφονται στα ειδοποιητήρια. Αν οι κλήσεις έχουν βεβαιωθεί τρία χρόνια μετά την καταγραφή της παράβασης, τότε διαγράφονται. Η τριετία αρχίζει να μετρά από την 1η Ιανουαρίου του επόμενου έτους.
  • Η αποστολή των ειδοποιητηρίων έγινε μαζικά και αυτοματοποιημένα, λόγω του μεγάλου όγκου των περιπτώσεων που είχαν μείνει ανεκμετάλλευτες. Ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι υποχρεωμένος να διεκδικεί απαιτήσεις που δεν έχουν παραγραφεί.
  • Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, οι πολίτες μπορούν να καλέσουν στα τηλέφωνα του Δήμου. Σε περίπτωση λάθους, μπορούν να υποβάλουν ένσταση μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.