
Φέτος, οι ταξιδιώτες θα βιώσουν μια νέα εμπειρία κατά τις διακοπές τους, καθώς οι κανονισμοί που διέπουν τα ξενοδοχεία αλλάζουν μετά από σχεδόν πέντε δεκαετίες. Ο νέος Κανονισμός Σχέσεων Παρόχων Τουριστικών Καταλυμάτων και Πελατών έχει τεθεί σε εφαρμογή, αντικαθιστώντας τον προγενέστερο κανονισμό του 1976, που είχε υπογραφεί από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ.
Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα, έχει επισημάνει ότι οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών και στην ενίσχυση των δικαιωμάτων τους. Οι νέοι κανονισμοί περιλαμβάνουν σημαντικές ρυθμίσεις που αφορούν τόσο τα δικαιώματα όσο και τις υποχρεώσεις των πελατών, προσδιορίζοντας με σαφήνεια τις ευθύνες των παρόχων τουριστικών καταλυμάτων.
Η εφαρμογή αυτών των κανονισμών αναμένεται να επηρεάσει θετικά την ποιότητα των υπηρεσιών στα ξενοδοχεία και να προσφέρει περισσότερη διαφάνεια στους ταξιδιώτες, ενισχύοντας έτσι την εμπιστοσύνη τους προς τον τουριστικό τομέα.