Τα νέα καταναλωτικά ήθη που έχουν αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια στην χώρα μας, πλήττονται και αυτά με την σειρά τους από τον κορονοϊό. Κι ο λόγος για την δική μας πλέον Black Friday, η οποία χρονολογικά συμπίπτει με την “ορθόδοξη” αμερικάνικη, δηλαδή την Παρασκευή που ακολουθεί της “Ημέρας των Ευχαριστιών” στα τέλη του Νοέμβρη, η οποία φέτος δεν θα μπορέσει να εορταστεί όπως της αρμόζει. Θυμίζουμε πως “η Μαύρη Παρασκευή” θεωρείται ως η αρχή της περιόδου των Χριστουγεννιάτικων αγορών με τις περισσότερες επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου να κάνουν μεγάλες προσφορές οι οποίες και στην χώρα μας τονώνουν ιδιαίτερα την αγορά σε μία άτονη περίοδο.

Στο πλαίσιο αυτό ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης επισημαίνει σε ανακοίνωσή του πως «μόνο ένα μικρό ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μπορεί να συμμετάσχει στη BlackFriday της Παρασκευής 27/11/2020 μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, ενώ η πλειονότητα των εμπορικών επιχειρήσεων δεν έχει αυτή τη δυνατότητα» και τονίζει πως «στόχος είναι να δημιουργηθεί μια μέρα γιορτής και χαράς για το καταναλωτικό κοινό, με πολύ μεγάλες μειώσεις τιμών, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο την επαναλειτουργία της αγοράς στη φυσική της μορφή».

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης:

“Γνωρίζουμε όλοι τις δυσκολίες που περνάει η αγορά και η ελληνική επιχειρηματικότητα σε σύνολο, τη συγκεκριμένη εξαιρετικά δύσκολη χρονική περίοδο, μια περίοδο που υπό άλλες συνθήκες οι ρυθμοί θα ήταν γιορτινοί.

Είναι γεγονός ότι το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα του lockdownδιαφημίζεται καθημερινά, στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και στα socialmedia, η –προερχόμενη από το εξωτερικό-προωθητική ενέργεια, επονομαζόμενη ως BlackFriday.

Σύμφωνα με αυτή, την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου -που παραδοσιακά για πολλές χώρες  σηματοδοτεί την έναρξη της εορταστικής περιόδου των Χριστουγέννων-πραγματοποιούνται εκτεταμένες προσφορές προϊόντων.

Ο Εμπορικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, γνωρίζοντας ότι μόνο ένα μικρό ποσοστό των μικρομεσαίων επιχειρήσεων μπορεί να συμμετάσχει στο BlackFriday της Παρασκευής 27/11/2020 μέσω ηλεκτρονικών πωλήσεων, ενώ η πλειονότητα των εμπορικών επιχειρήσεων δεν έχει αυτή τη δυνατότητα, προτείνει το BlackFriday να διοργανωθεί την πρώτη Παρασκευή μετά τη λήξη του lockdown. Στόχος είναι να δημιουργηθεί μια μέρα γιορτής και χαράς για το καταναλωτικό κοινό, με πολύ μεγάλες μειώσεις τιμών, γιορτάζοντας με αυτόν τον τρόπο την επαναλειτουργία της αγοράς στη φυσική της μορφή.

Μέχρι τότε, το Διοικητικού Συμβουλίου του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης μεταφέρει τις ευχές του σε όλους τους συναδέλφους και τους καταναλωτές για υγεία και καλή δύναμη”.