
Η Meta εισάγει για πρώτη φορά διαφημίσεις στο WhatsApp, εγκαινιάζοντας μια νέα στρατηγική για την εμπορική εκμετάλλευση της πιο δημοφιλούς εφαρμογής ανταλλαγής μηνυμάτων παγκοσμίως. Σε μια σημαντική αλλαγή προσέγγισης, η Meta ανακοίνωσε την έναρξη τοποθέτησης επί πληρωμή διαφημίσεων στην πλατφόρμα.
Αυτή η κίνηση αφορά μια εφαρμογή που χρησιμοποιείται από περισσότερους από 3 δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως, καθιστώντας την μια ελκυστική επιλογή για διαφημιστές. Οι αλλαγές αυτές αναμένονται να επηρεάσουν τον τρόπο που οι χρήστες αλληλεπιδρούν με την εφαρμογή, καθώς και τις στρατηγικές marketing των επιχειρήσεων.