Οι Κινέζοι ξεκινούν μια διαδικτυακή αντεπίθεση ενάντια στους δασμούς που επιβλήθηκαν από τον Ντόναλντ Τραμπ, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του TikTok για να προωθήσουν τις απευθείας πωλήσεις προϊόντων τους. Το τελευταίο διάστημα, έχει αναπτυχθεί ένα trend γνωστό ως «Chinese warehouse TikTok», στο οποίο Κινέζοι εργαζόμενοι από αποθήκες και εργοστάσια καλούν τους Αμερικανούς να προτιμήσουν τα προϊόντα τους.

Η καμπάνια αυτή στοχεύει να ενισχύσει την εικόνα των κινεζικών προϊόντων και να παρακάμψει τους δασμούς, προσφέροντας στους καταναλωτές την δυνατότητα να αγοράσουν αγαθά σε προσιτές τιμές. Με τη χρήση του TikTok, οι Κινέζοι επιχειρηματίες επιδιώκουν να φέρουν κοντά τους Αμερικανούς καταναλωτές και να τους πείσουν ότι η καλύτερη επιλογή είναι να αγοράσουν απευθείας από αυτούς.