
Η διάσημη ποπ σταρ Τέιλορ Σουίφτ βρίσκεται στο επίκεντρο της προσοχής, καθώς κατηγορείται ότι χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για την προώθηση του νέου της άλμπουμ, «The Life of a Showgirl». Η τραγουδίστρια σχεδίασε μια καινοτόμο προωθητική καμπάνια τύπου “κυνήγι θησαυρού”, καλώντας τους θαυμαστές της να ανακαλύψουν 12 πορτοκαλί πόρτες σε 12 διαφορετικές πόλεις παγκοσμίως.
Οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να σκανάρουν QR κωδικούς που βρίσκονταν πίσω από αυτές τις πόρτες, προσφέροντας έτσι μια μοναδική εμπειρία αλληλεπίδρασης με την καμπάνια. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στην προώθηση του άλμπουμ έχει προκαλέσει αντιδράσεις και συζητήσεις γύρω από τις νέες τεχνολογίες στη μουσική βιομηχανία.