Οι Κινέζοι ξεκινούν μια διαδικτυακή αντεπίθεση απέναντι στους δασμούς που επιβλήθηκαν από τον Ντόναλντ Τραμπ, αξιοποιώντας τη δημοτικότητα του TikTok. Με την πρόσφατη τάση που ονομάζεται «Chinese warehouse TikTok», εργαζόμενοι σε αποθήκες και εργοστάσια στην Κίνα καλούν τους Αμερικανούς καταναλωτές να προμηθευτούν προϊόντα απευθείας από αυτούς.

Αυτή η στρατηγική στοχεύει στην προώθηση των απευθείας πωλήσεων και την ανατροπή των εμπορικών περιορισμών που έχουν επιβληθεί. Μέσα από βίντεο που γίνονται viral, οι Κινέζοι προσπαθούν να δείξουν ότι μπορούν να προσφέρουν προϊόντα σε πολύ χαμηλότερες τιμές, όπως για παράδειγμα «Louis Vuitton» σε μόλις 4 δολάρια. Η κίνηση αυτή αποσκοπεί στο να ενισχύσει την εικόνα των κινεζικών προϊόντων και να καταστήσει την αγορά τους πιο ελκυστική για τους Αμερικανούς καταναλωτές.