
Μόλις τρία χρόνια έχουν περάσει από την είσοδο της Goldman Sachs στην ελληνική αγορά, με την επένδυση 100 εκατομμυρίων ευρώ για την αγορά τριών παραθαλάσσιων θέρετρων στη Χαλκιδική. Ο στόχος της ήταν να δημιουργήσει ένα αναγνωρίσιμο brand στην περιοχή.
Ωστόσο, τρία χρόνια αργότερα, η Goldman Sachs αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ελλάδα, και μάλιστα χωρίς να έχει αποκομίσει κανένα κέρδος από αυτή την επένδυση. Η απόφαση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με τις προοπτικές της επένδυσης και τις συνθήκες που οδήγησαν σε αυτή την εξέλιξη.