Με την καλοκαιρινή περίοδο να είναι η πιο δημοφιλής για γάμους, η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών, παρουσίασε τα αποτελέσματα μιας έρευνας που εξετάζει το οικονομικό βάρος που αντιμετωπίζουν οι καλεσμένοι σε γάμους προορισμού. Η έρευνα αυτή αναδεικνύει τις προκλήσεις και τα έξοδα που συνεπάγεται η συμμετοχή σε τέτοιες εκδηλώσεις, εστιάζοντας στα οικονομικά δεδομένα που αφορούν τους Έλληνες.

Η ανάγκη για προγραμματισμό και οργάνωση είναι πιο επιτακτική από ποτέ, καθώς οι καλεσμένοι καλούνται να καλύψουν όχι μόνο το κόστος του δώρου, αλλά και τα έξοδα του ταξιδιού και της διαμονής τους. Οι αριθμοί από την έρευνα δείχνουν ότι οι Έλληνες ξοδεύουν σημαντικά ποσά για να παραστούν σε γάμους, κάτι που μπορεί να επηρεάσει τη συνολική τους οικονομική κατάσταση.