
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Ινστιτούτου της ΕΣΕΕ για λογαριασμό της Visa, το 63% των καταναλωτών έχει χάσει έως 199 ευρώ από απάτες που σχετίζονται με το διαδίκτυο ή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Παράλληλα, ένας στους δύο συμμετέχοντες δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρος για την ικανότητά του να αναγνωρίσει περιεχόμενο που έχει δημιουργηθεί από τεχνητή νοημοσύνη (AΙ).
Η έρευνα αυτή αναδεικνύει την αυξανόμενη ανησυχία για την ασφάλεια των καταναλωτών στον ψηφιακό κόσμο, όπου οι απάτες γίνονται ολοένα και πιο εξελιγμένες. Οι καταναλωτές καλούνται να είναι πιο προσεκτικοί και να ενημερώνονται για τους κινδύνους που ελλοχεύουν στο διαδίκτυο.








