Τα περίπτερα αποτελούν μια ιδιαίτερη παράδοση στην ελληνική καθημερινότητα, λειτουργώντας ως σημεία πώλησης εφημερίδων, παγωτών, χυμών και σνακ. Οι πελάτες συχνά σταματούν για να διαβάσουν τα πρωτοσέλιδα ή να προμηθευτούν καθημερινά είδη, όπως χαρτομάντιλα ή φάρμακα. Ωστόσο, τα τελευταία 15 χρόνια, και κυρίως τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται μια ανησυχητική τάση: τα περίπτερα φαίνεται να «εξαφανίζονται» από το αστικό τοπίο της χώρας.

Ο Θεόδωρος Μάλλιος, πρόεδρος του Συνδέσμου Περιπτερούχων, αναφέρεται στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επιχείρησεις αυτές, καθώς οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες και η οικονομική κρίση έχουν επηρεάσει σημαντικά τη βιωσιμότητά τους. Η μείωση του αριθμού των περιπτέρων είναι ανησυχητική, καθώς αυτά αποτελούν κομμάτι της ελληνικής κουλτούρας και της καθημερινής ζωής.

Η κατάσταση αυτή εγείρει ερωτήματα σχετικά με το μέλλον των περιπτέρων στην Ελλάδα και την ανάγκη για υποστήριξη των μικρών επιχειρήσεων που παίζουν κρίσιμο ρόλο στην τοπική κοινωνία.