
Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Νορβηγία έχει υιοθετήσει μια πρωτοποριακή στρατηγική, αλλάζοντας τις τιμές στο ράφι ακόμα και 100 φορές μέσα σε μια ημέρα. Η REMA 1000, συγκεκριμένα τα παντοπωλεία Reitan, έχει προσελκύσει την προσοχή των καταναλωτών με αυτή την καινοτομία, η οποία φαίνεται να έχει γίνει αποδεκτή με ενθουσιασμό.
Η αλλαγή αυτή στις τιμές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αγορών προσφέρει στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία, καθώς οι τιμές των προϊόντων μπορεί να ποικίλλουν ανάλογα με διάφορους παράγοντες. Η στρατηγική αυτή φαίνεται να ενισχύει την αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές και να τους κρατά σε εγρήγορση κατά την διάρκεια των αγορών τους.