
Μια αλυσίδα σούπερ μάρκετ στη Νορβηγία έχει υιοθετήσει μια καινοτόμο προσέγγιση, αλλάζοντας τις τιμές των προϊόντων στο ράφι έως και 100 φορές μέσα σε μία ημέρα. Η αλυσίδα REMA 1000, ειδικότερα τα παντοπωλεία Reitan, φαίνεται ότι έχει κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών με αυτή τη νέα στρατηγική.
Η εν λόγω πρακτική αποσκοπεί στο να προσαρμόσει τις τιμές ανάλογα με τη ζήτηση και τις συνθήκες της αγοράς, προσφέροντας στους πελάτες μια μοναδική εμπειρία αγορών. Με αυτόν τον τρόπο, οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να επωφελούνται από τις καλύτερες τιμές κατά τη διάρκεια της διαδικασίας των αγορών τους.