Το νέο, τέταρτης γενιάς Toyota Yaris βρίσκεται ένα βήμα πριν την έναρξη λανσαρίσματός του στην Ευρώπη (θα το καθυστερήσει λίγο ο κοροναϊός) και παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένο από άκρη σε άκρη.
Δείτε ακόμα: Toyota Corolla T-Sport: Ο αφανής δαίμονας (+videos)
Πέρα από τις σχεδιαστικές αλλαγές στο αμάξωμα και στο εσωτερικό του, είναι το πρώτο μοντέλο της Toyota που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα GA-B. Το νέο Yaris έχει μήκος 3.950 χλστ. (+5 χλστ. από το προγενέστερο), πλάτος 1.745 χλστ. (+50 χλστ.), ύψος 1.470 χλστ. (-40 χλστ.) και μεταξόνιο 2.560 χλστ. (+50 χλστ.).
Η νέα πλατφόρμα GA-B επιτρέπει στον οδηγό να κάθεται πιο χαμηλά και πιο πίσω (+60 χλστ. συγκριτικά με το υπάρχον Yaris). Επιπλέον, διαθέτει χαμηλότερο κατά 15 χλστ. κέντρο βάρους, το πλαίσιο έχει καλύτερο μοίρασμα του βάρους εμπρός/πίσω και δεξιά/αριστερά και βελτιωμένη ακαμψία.
Δείτε ακόμα: Toyota GR Yaris με μηνιαία δόση 298 ευρώ
Η γκάμα των κινητήρων θα περιλαμβάνει τα νέα 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα βενζίνης του 1.0 λτ. και των 1.5 λτ. Πιο πολύ ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει ο επίσης νέος 1.5 λτ. Hybrid Dynamic Force, για τον οποίο ανακοινώθηκαν επιδόσεις, αποδόσεις κ.λπ. Συγκεκριμένα το τέταρτης γενιάς υβριδικό σύστημα περιλαμβάνει ένα 3κύλινδρο 12βάλβιδο VVT-i μηχανικό σύνολο 1.490 κ.εκ. απόδοσης 91 ίππων και 120 Nm ροπής, ένα ηλεκτρικό μοτέρ με 80 ίππους και 141 Nm ροπής και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 177,6V.
Δείτε ακόμα: 5 εκατομμύρια χλμ. με Toyota Mirai δίχως πρόβλημα
Με τη συνδυαστική ισχύ των 116 ίππων (100 PS το προγενέστερο) και το e-CVT κιβώτιο ταχυτήτων, το νέο Yaris Hybrid επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,5 δλ. και η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 175 χλμ./ώρα (11,8 δλ. και 165 χλμ./ώρα το προγενέστερο). Η μεικτή κατανάλωση είναι 3,7 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 είναι 86 γρ./χλμ. (WLTP). Επίσης, το βάρος του κυμαίνεται μεταξύ 1.205-1.225 κιλά, ο χώρος αποσκευών είναι 286 λτ. και το (μικρό) ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 36 λτ.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει η νέα 2.0 λτ. Toyota Supra;
Πηγή: HTTPS://NEWS.GOOGLE.COM