Νέα δεδομένα διαμορφώνονται για τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ. Οι αλλαγές αυτές έρχονται στο φως καθώς έχει ξεκινήσει η εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας, συνοδευόμενη από αυστηρούς ελέγχους με στόχο την εξάλειψη των παραπλανητικών πρακτικών.

Ήδη, στα καταστήματα μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ έχουν τοποθετηθεί νέα ταμπελάκια που ενημερώνουν τους καταναλωτές για τις προσφορές και τις τιμές, προσφέροντας μεγαλύτερη διαφάνεια και ευκολία κατά την αγορά.