
Η Zara έχει πλέον ενσωματώσει την υπηρεσία Klarna, η οποία έχει φέρει επανάσταση στον τρόπο που οι καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα. Με αυτήν την κίνηση, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να αποκτούν ό,τι επιθυμούν και να το πληρώνουν είτε σε τρεις δόσεις είτε σε 30 ημέρες.
Αρχικά, αυτή η στρατηγική του Zara προκάλεσε ενθουσιασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς οι χρήστες αναγνώρισαν τη δυνατότητα ευκολότερης πρόσβασης σε προϊόντα μόδας. Η απλοποίηση των πληρωμών έχει αλλάξει τη δυναμική της αγοράς, επιτρέποντας σε περισσότερους ανθρώπους να συμμετέχουν στη διαδικασία αγορών.







