:

Πολλά είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την εφαρμογή της μεθόδου του click away στην αγορά και τους επιχειρηματίες.

Μιλώντας στο Mega, ιδιοκτήτης καταστήματος γυναικείων ρούχων, εξέφρασε τα δικά του παράπονα για τις δυσκολίες που καλείται να αντιμετωπίσει με το νέο σύστημα πωλήσεων.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η νέα αυτή διαδικασία τον έπιασε απροετοίμαστο, καθώς ούτε e-shop διαθέτει ούτε και ασύρματο POS.

Όπως είπε, δεν είναι εύκολο να αναρτήσεις όλα τα προϊόντα για να τα δουν οι καταναλωτές. Επίσης για να παραγγείλεις ασύρματο POS, χρειάζεται μια βδομάδα από την τράπεζα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία.

Το σημαντικότερο όμως, είναι ότι οι πελάτες του δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ηλεκτρονικές αγορές, γεγονός που καθιστά ακόμα πιο δύσκολη τη διαδικασία.

Επίσης έθεσε και το θέμα της σεζόν στον ρουχισμό, καθώς όπως είπε αν περάσει και ο Ιανουάριος θα είναι χαμένη μεν, αλλά θα πρέπει να πληρωθούν οι προμηθευτές δε.