
Έρευνα του Περιφερειακού Επιχειρηματικού Συμβουλίου Αττικής αναδεικνύει τις αδυναμίες του πολυδιαφημιζόμενου συστήματος λήψεις καταναλωτικών αγαθών, μέσω της διαδικασίας click away, η οποία δεν αποδίδει μέχρι στιγμής τα αναμενόμενα.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του ΠΕΣΑ Βασίλη Κορκίδη, ο ημερήσιος τζίρος των μικρών, μεμονωμένων ή συνοικιακών μαγαζιών δεν ξεπερνά το 10% του αντίστοιχου περυσινού, ενώ συνολικά ο φετινός εορταστικός τζίρος αναμένεται να κυμανθεί στο 35-40% των περυσινών 3,5 δισ. ευρώ και δύσκολο να ξεπεράσει το 1,5 δισ. ευρώ. Επίσης πρόσφατη έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών δείχνει πως φέτος 7 στους 10 καταναλωτές θα περιορίσουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους κατά 34%, με 3 στους 10 να μην κάνουν καθόλου αγορές ή το πολύ μέχρι 50 ευρώ, οι 2 στους 10 να κάνουν αγορές μέχρι 100 ευρώ, οι 3 στους 10 μέχρι 200 ευρώ και οι 2 στους 10 μέχρι 500 ευρώ.
«Τουλάχιστον το click away μας δίνει τη δυνατότητα να βρισκόμαστε μέσα στα καταστήματα μας και να αυτοσχεδιάζουμε. Πολλοί έμποροι δείχνουν τα εμπορεύματά τους με βιντεοκλήσεις στους πελάτες τους, ενώ άλλοι παρέχουν delivery κατ’ οίκον, ειδικά σε συνταξιούχους και άλλες ευπαθείς ομάδες καταναλωτών. Έτσι μπορούμε να εκμεταλλευτούμε την ευελιξία και την ταχύτητά μας, απέναντι στις καθυστερήσεις εκτέλεσης και παράδοσης παραγγελιών από μεγάλα οργανωμένα e-shops και εταιρίες courier, ώστε να εξυπηρετούμε αυθημερόν τους πελάτες μας”.