Η Domino’s Pizza ανακοίνωσε την απόφαση να αλλάξει στρατηγική, προχωρώντας σε κλείσιμο πολλών καταστημάτων που είχαν ανοίξει κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Η Domino’s Pizza Enterprises σχεδιάζει να κλείσει πάνω από 200 καταστήματα σε διάφορες χώρες, με στόχο την εξοικονόμηση 14,9 εκατομμυρίων δολαρίων μέχρι το 2025. Οι περισσότερες από τις κλειστές τοποθεσίες βρίσκονται στην Ιαπωνία, όπου 172 καταστήματα θα βάλουν λουκέτο, ενώ αναμένονται κλεισίματα και σε άλλες χώρες.

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Mark van Dyck, τόνισε ότι η αναθεώρηση της στρατηγικής της Domino’s αποσκοπεί στην απλούστευση των λειτουργιών της και στην αποδοτική διαχείριση των καταστημάτων που άνοιξαν κατά την πανδημία.

«Όταν ανέλαβα αυτόν τον ρόλο πριν από τρεις μήνες, δήλωσα ότι θα προχωρήσουμε αποφασιστικά για την αναδιάρθρωση της επιχείρησής μας, προκειμένου να εξασφαλίσουμε μακροπρόθεσμη επιτυχία», δήλωσε ο van Dyck και πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα ενεργήσει γρήγορα και με διαφάνεια όπου απαιτείται αλλαγή.

Η κύρια προτεραιότητα παραμένει η δημιουργία αξίας για τους πελάτες, τους συνεργάτες franchise και τους μετόχους, όπως σημείωσε ο CEO.

Αξιοσημείωτο είναι ότι από τα καταστήματα που θα κλείσουν, ορισμένα ανήκουν στην ίδια την εταιρεία, ενώ άλλα λειτουργούν με το σύστημα franchise. Στην Ιαπωνία, από τα 172 καταστήματα που θα κλείσουν, τα 114 ανήκουν στην Domino’s και 58 είναι franchise.

Η Domino’s ενημέρωσε τους επενδυτές ότι είχε ανοίξει πολλά καταστήματα κατά την περίοδο του COVID, το 2020 και το 2021, λόγω της αυξημένης ζήτησης για φαγητό σε πακέτο και παραδόσεις στο σπίτι.

«Πολλά από τα καταστήματα αυτά άνοιξαν κατά την περίοδο της αύξησης των πωλήσεων λόγω COVID-19, αλλά τώρα αντιμετωπίζουν προκλήσεις λόγω της μείωσης της ζήτησης και του αυξημένου κόστους», δήλωσε ο Mark van Dyck και πρόσθεσε:

«Ορισμένες από τις επεκτάσεις μας κατά την περίοδο COVID οδήγησαν σε καταστήματα που δεν είναι πλέον βιώσιμα με βάση την τρέχουσα πρόταση προϊόντων μας και η κατάργησή τους θα ενισχύσει το δίκτυό μας.»

Επιπλέον, η Domino’s ενημέρωσε τους επενδυτές ότι αναμένει καθαρά κέρδη προ φόρων από 84 έως 86 εκατομμύρια δολάρια για το δεύτερο εξάμηνο του 2024, δηλαδή μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου.