Έρχονται οι τίτλοι τέλους για την παρουσία της MediaMarkt στην εγχώρια αγορά, μετά το 2005 από όταν και πάτησε για πρώτη φορά πόδι στην Ελλάδα η γερμανική αλυσίδα, καθώς προχωρά με γοργούς ρυθμούς η ενοποίηση με την Public που θέλει να αναπτύξει το δικό της brand στην κατηγορία των οικιακών συσκευών και να διευρύνει τα περιθώρια κέρδους μέσω των υπηρεσιών.

Η ενοποίηση που έχει περάσει από χίλια κύματα από το 2019 περνάει στην επόμενη φάση, με τη γερμανική φίρμα να σβήνει σταδιακά, σηματοδοτώντας την αποχώρηση της από την Ελλάδα. Είναι μια κίνηση η οποία έχει σαν στόχο να θεμελιώσει την παρουσία της Public στην αγορά των λευκών συσκευών, με τη δημιουργία καταστημάτων “Νέας Γενιάς”, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού του ομίλου.

Πηγές της εταιρείας αναφέρουν πως δεν υπάρχει deadline για το πότε θα οριστικοποιηθεί αυτό, ωστόσο το γερμανικό όνομα θα αποτελέσει παρελθόν από την Ελλάδα, σε μια κίνηση που κρίνεται επιβεβλημένη, καθώς ακόμα οι καταναλωτές δεν έχουν αντιληφθεί ότι τα δυο brand έχουν ενοποιηθεί, προκαλώντας προβλήματα στη Public στην προσπάθεια της ανάπτυξης της στο χώρο των οικιακών συσκευών, όπου και έχει πραγματοποιηθεί μια πολύ σοβαρή επένδυση από πλευράς ομίλου.

Τα 13 καταστήματα της MediaMarkt αναμένεται να παίξουν τον δικό τους ρόλο, καθώς τα 10 από αυτά θα αποτελέσουν μέρος του σχεδιασμού ανάπτυξης του logistics hub της Public, που θα βελτιώσει περαιτέρω τους χρόνους παράδοσης, επιτρέποντας στην εταιρεία την ανάπτυξη της υπηρεσίας Next Day Delivery, ενώ η εταιρεία έχει επενδύσει επίσης σε μεγάλες εγκαταστάσεις αποθηκών eCommerce σε Ελλάδα και Κύπρο (40.000 τ.μ.).